هدیه ۴۲ گیگابایتی ایرانسل در دهه فجر برای مشترکین

رسانه کلیک - ایرانسل به مناسبت دهۀ فجر انقلاب اسلامی، برای ۱۱۰۰ نفر از مشترکان خود، به قید قرعه، بستۀ هدیۀ ۴۲ گیگابایتی در نظر گرفته است.

هدیه ۴۲ گیگابایتی ایرانسل در دهه فجر برای مشترکین

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این بستۀ هدیه، در فاصلۀ روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۹، از طریق بخش «تکان شگفت‌انگیز» در اپلیکیشن ایرانسل من، قابل فعال‌سازی است.

طی دهۀ فجر، در هر روز، ۱۰۰ مشترک ایرانسل می‌توانند از فرصت دریافت این بستۀ هدیه برخوردار شوند. در نتیجه، ۱۱۰۰ ایرانسلی این بسته را دریافت خواهند کرد.

تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در این اپلیکیشن و تکان دادن گوشی خود، فرصت خود را برای دریافت این بستۀ هدیه امتحان کنند. اعتبار این بسته، ۲۴ ساعت پس از فعال‌سازی است و هر مشترک، فقط یک بار امکان دریافت این هدیه را دارد.

شایان ذکر است در چند روز گذشته وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، با انتشار یک پست اینستاگرامی، عملکرد ایرانسل در توسعۀ سایت‌های ارتباطی در مناطق روستایی استان سیستان‌وبلوچستان را «عالی» توصیف کرد.

در این پست، عملکرد اپراتورها در نصب و راه‌اندازی سایت‌های ارتباطی در مناطق روستایی استان سیستان‌و‌بلوچستان، از ۲۰ آذر تا ۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ در قالب جداول «گزارش رسمی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات از پیشرفت اتصال روستاها»، تشریح شده است.
بر این اساس، ایرانسل با بهترین عملکرد در مقایسه با سایر اپراتورها، تاکنون موفق به راه‌اندازی ۴۲ سایت ارتباطی برای ۹۳ روستای این استان شده و ۲۴هزار و ۷۴۵ نفر را در قالب ۶۸۱۵ خانوار، تحت پوشش شبکۀ تلفن‌همراه قرار داده و در ۲۴ سایت برای ۲۸ روستا نیز در حال نصب تجهیزات است تا ۴۲۴۲ نفر دیگر را در قالب ۱۱۱۰ خانوار، تحت پوشش قرار دهد.

همچنین طی بازۀ زمانی اول بهمن ماه ۱۳۹۹ تا هشتم بهمن ماه ۱۳۹۹، توانسته است با برنامه‌ریزی دقیق و با وجود محدودیت‌های ناشی از شرایط کرونایی و تحریم، ۲۲ سایت جدید را در ۲۲ منطقه روستایی، واقع در هفت شهرستان استان سیستان و بلوچستان، «طی یک هفته» وارد شبکۀ اینترنت پرسرعت همراه خود کند.

با راه‌اندازی این ۲۲ سایت نسل سوم تلفن‌همراه در طول یک هفته در روستاهای بخش‌های مختلف شهرستانهای زاهدان، سراوان، میرجاوه، ایرانشهر، نیکشهر، خاش و سرباز، بیش از نهصد خانوار با ۳۶۴۳ نفر جمعیت روستایی، تحت پوشش شبکۀ اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل قرار گرفتند.

این ۲۲ سایت هر کدام متعلق به یک روستا و جاده‌های ارتباطی اطراف آن در شهرستان‌های مختلف استان سیستان و بلوچستان هستند که تا ۸۱ خانوار در آن‌ها سکونت دارند و از محل بودجه USO وزارت ارتباطات، به شبکه ملی اطلاعات دسترسی پیدا کرده‌اند.

ارسال نظر