همراه اول اقدام به نصب و راه‌اندازی 309 سایت جدید در خراسان رضوی کرد

رسانه کلیک - همراه اول در راستای افزایش کیفیت و دسترسی مشترکان خود به سرویس‌ های تماس و دیتا، اقدام به نصب و راه ‌اندازی 309 سایت جدید در خراسان رضوی کرد.

همراه اول اقدام به نصب و راه‌اندازی 309 سایت جدید در خراسان رضوی کرد

به گزارش اداره‌ کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در راستای افزایش کیفیت و دسترسی مشترکان اپراتور اول تلفن همراه به سرویس ‌های تماس و دیتا، 309 سایت تلفن همراه جدید و 1146 تکنولوژی مختلف در 51 شهر و روستای استان خراسان رضوی با صرف هزینه عملیاتی بالغ بر سیصد و نه میلیارد تومان در مدت یک سال گذشته به دست مهندسان شرکت «نقش اول کیفیت» به عنوان بزرگ ترین شرکت زیر مجموعه همراه اول و پیمانکار فنی این اپراتور نصب و راه‌ اندازی شده است.

با وجود تمامی چالش ‌های پیش ‌روی توسعه شبکه نظیر شرایط سخت کرونایی، عبور از مناطق صعب‌ العبور و همچنین تحریم‌‌ های صورت گرفته، این پروژه عظیم در بزرگ ترین استان زائر پذیر کشور اجرایی شده است.

لازم به ذکر است که این اپراتور از آذر ماه سال گذشته تا کنون با اجرای پروژه‌ های طرح خدمات‌ رسانی روستایی (خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات) و فاز هشت توسعه تلفن همراه مبتنی بر تکنولوژ ی‌های روز، گام بلندی در راستای ارتقای کیفیت شبکه خود برداشته است.

در پایان باید بگوییم همراه اول چندی پیش نیز توانست با ثبت رکورد جدید در تاریخ توسعه شبکه تلفن ‌همراه ایران، در یک ‌سال ١٣٣٣ سایت لوکیشن جدید بالغ بر ۴۵٠٠ تکنولوژی 3G و 4G را در ٣١ استان کشور با وجود سخت‌ ترین تحریم‌ های خارجی نصب و راه ‌اندازی کند. این اپراتور در آن زمان برای نصب و راه‌ اندازی ١٣٣٣ سایت جدید در قالب پروژه فاز هشت توسعه موبایل، بیش از چهار هزار و پانصد میلیارد تومان سرمایه‌ گذاری کرد تا در روزهای سخت و دشوار کرونایی، شاهد افزایش رضایت و دسترسی حداکثری مشترکان خود به بروزترین خدمات ارتباطی باشد.

ارسال نظر