همراه اول بیست هدیه ٢۵٠ میلیون ریالی به بانوان همراه اولی هدیه می‌دهد

رسانه کلیک - همراه اول به‌مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، هدایای ٢۵٠ میلیون ریالی به بانوان اهداء می‌کند.

همراه اول بیست هدیه ٢۵٠ میلیون ریالی به بانوان همراه اولی هدیه می‌دهد

به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هم‌زمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، همراه اول هدیه ویژه‌ای برای بانوان تدارک دیده که طی قرعه‌کشی به بیست بانوی همراه اولی اهداء خواهد شد.

بانوان همراه‌اولی با خریداری یکی از بسته‌های مکالمه یا اینترنت همراه در روز چهارشنبه ١۵ بهمن‌ماه، در این قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد.

همراه اول ٢٠ هدیه ٢۵٠ میلیون ریالی را برای برندگان خوش‌شانس این قرعه‌کشی درنظر گرفته است.

اپراتور اول تلفن همراه کشور به‌مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و دهه مبارک فجر و در راستای مسؤولیت اجتماعی و ایجاد فضای شادی و سرگرمی در روزهای سخت کرونایی، کنسرت آنلاینی با حضور دو هنرمند برجسته موسیقی سنتی و پاپ کشور برگزار می‌کند.

در این کنسرت آنلاین که ١۴ و ١۵ بهمن‌ماه به همت همراه اول برگزار می‌شود، سالار عقیلی و فرزاد فرزین هنرنمایی می‌کنند.

علا.وه بر این هدیه ویژه به مناسبت روز مادر, همراه اول به مناسبت دهه فجر نیز برای مشترکان هدیه ویژه در نظر گرفته و به مناسبت این دهه ٣ گیگابایت اینترنت،هدیه می‌دهد.

مشترکان اپراتور اول تلفن‌همراه می‌توانند به‌مناسبت دهه فجر، بسته هدیه اینترنت ٣ گیگابایتی ویژه محتوای داخلی را به‌صورت رایگان از امروز یکشنبه ١٢ بهمن تا ساعت ٢۴ روز چهارشنبه ٢٢ بهمن‌ماه فعال کنند.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول، با شماره‌گیری کددستوری #67*100* می‌توانند این بسته هدیه اینترنت را برای استفاده از محتوای داخلی فعال کنند.

فعالسازی هم‌زمان این بسته هدیه با سایر بسته‌های مکالمه و اینترنت، از جمله مزیت‌های آن به شمار می‌رود.

صرفنظر از زمان فعالسازی بسته، مهلت اعتبار زمانی در نظر گرفته شده برای آن، تا ساعت ٢۴ روز چهارشنبه ٢٢ بهمن است.

همچنین، به‌مناسبت دههٔ فجر انقلاب اسلامی، کانال همراه اول در اپلیکیشن روبیکا با برنامه «میزبان» مهمان خانه‌های مردم است.

اجرای این برنامه را بنیامین بهادری، خواننده پاپ بر عهده دارد و به‌مدت هفت شب میزبان مهمانان مختلفی در عرصه‌های سینما، تلویزیون، ورزش و... است.

این برنامه هرشب از ساعت ٢٢:٣٠ از اپلیکیشن روبیکا به نشانی https://go.rubika.ir/MCI پخش می‌شود.

ارسال نظر