وزیر امور بین‌الملل حزب کمونیست چین از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

رسانه کلیک - سونگ تائو، وزیر امور بین الملل حزب کمونیست چین، 8 مرداد ماه به همراه «سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از پارک فناوری پردیس بازدید کرد.

وزیر امور بین‌الملل حزب کمونیست چین از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

در این برنامه، پس از دیدار دو جانبه سونگ تائو و سورنا ستاری،‌ وزیر امور بین الملل حزب کمونیست چین از نمایشگاه محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس، با محصولات دانش بنیانی که شرکت‌های مستقر در پارک تولید کرده‌اند، آشنا شد.

سورنا ستاری در این بازدید گفت: «خوشحالم که هر هیئت خارجی که به ایران می‌­آید، یکی از مکان‌هایی که تقاضای بازدید از آن را دارد، پارک فناوری پردیس است.»

وی ضمن اشاره به اینکه سطح تکنولوژی­‌هایی که در پارک فناوری پردیس وجود دارد، بسیار بالاست، افزود: «طی سال گذشته، بیش از 1000 بازدیدکننده از پارک فناوری پردیس داشته‌­ایم که بخشی از آنها مقامات خارجی بوده­‌اند. سطح بالای تکنولوژی و فناوری در اینجا برای آنها جالب است. خود من هم هر زمان به پارک فناوری پردیس می­‌آیم، چند محصول جدید می­‌بینم؛ این درحالی است که من زیاد از پارک دیدن می­‌کنم.»

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، ضمن اظهار اینکه این بازدیدها باعث اعتلای وجهه ایران در سطح بین المللی می‌­شود، گفت: «بازدیدهای هیئت­‌های خارجی از پارک فناوری پردیس، باعث تغییر وجه ایران از کشوری که فقط نفت و گاز دارد، به کشوری که منابع انسانی متخصص و با اعتماد به نفس دارد و کشوری که صاحب تکنولوژی­‌های سطح بالا در حوزه‌­های مختلف است، می‌­شود. ما در اینجا به آنها آینده اقتصادی این کشور را نشان می­‌دهیم.»

ارسال نظر