چالش فینتک دیجیپی
رسانه کلیک - دیجی کالا از افراد و تیم هایی که توانایی توسعه محصولی بر پایه وب را در حوزه فینتک دارند، دعوت کرد تا در دورهای دو ماهه به توسعه محصول خود بپردازند.
در این چالش، از افراد و تیم هایی که توانایی توسعه محصولی بر پایه وب در حوزه فینتک دارند، دعوت میشود تا در دورهای دو ماهه به توسعه محصول خود بپردازند و در تعامل با بازوی فینتک دیجیکالا، دیجیپی، آن را به بازار و مشتریان ارائه کنند.
تیمهای محصول، نرمافزار و کسبوکار دیجیپی در این چالش به صورت منظم همراه شرکت کنندگان خواهند بود و نظرات خود را برای بهبود محصول ارائه خواهند کرد و تیمهای اجرایی دیجیپی به صورت مستقیم همراه خواهند بود و راهنمایی لازم را جهت توسعه محصولی در حوزه فینتک و پرداخت در اختیار تیمها قرار خواهند گذاشت.
امکاناتی که در این چالش در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت تا محصول خود را توسعه دهند به شرح زیر است:
- فضای کاری اشتراکی در دیجی کالانکست به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته
- پایگاه مشتریان دیجی پی (Customer Base)
- مربی گری فنی، توسعه کسب و کار و طراحی محصول
- زیرساخت
تیم های محصول، نرم افزار و کسب و کار در این چالش به صورت منظم همراه شرکت کنندگان خواهند بود و نظرات خود را برای بهبود محصول ارایه خواهند کرد و تیم های اجرایی دیجی پی به صورت مستقیم همراه خواهند بود و راهنمایی لازم را جهت توسعه محصولی در حوزه فینتک و پرداخت در اختیار تیم ها قرار خواهند گذاشت.
محصولاتی که در این دوره ایجاد شوند، با تیم دیجیپی میتوانند در اپلیکیشن دیجیپی قرار بگیرند و در درآمد ایجاد شده شریک شوید.
نظرها