گزارش اولین روز رویداد الکام‌پیچ در ششمین دور از برگزاری الکام استارز

رسانه کلیک - اولین روز رویداد الکام‌پیچ در ششمین دور الکام‌استارز از صبح امروز ۲۹م دی ماه ۱۳۹۹ در چهار روز تا ۲م بهمن به صورت آنلاین و حضوری در محل موزه ارتباطات برگزار خواهد شد.

گزارش اولین روز رویداد الکام‌پیچ در ششمین دور از برگزاری الکام استارز

ششمین دور از رقابت‌های الکام‌پیچ از صبح امروز ۲۹م دی ماه ۱۳۹۹ در چهار روز تا ۲م بهمن به صورت آنلاین و حضوری در محل موزه ارتباطات برگزار خواهد شد، در روز اول این رویداد ۱۳ تیم استارتاپی و ۵ تیم آموزشی در برابر ۳ داور حضوری و ۴ داور آنلاین به ارائه ایده‌ی استارتاپ خود می‌پردازند.

در بخش اول رویداد الکام‌پیچ، تیم‌های توربیت، چمدون، زنجیر، حل‌یاب، آسانیسم و فروگانیک به داوری ۳ داور حضور کتایون سپهری، امیر چگینی، هادی فرنود و داورهای آنلاین تبسم لطیفی، جلال سمیعی، رسول قربانی نیما نورمحمدی به ارائه کارهای خود پرداختند.

هر تیم ۵ دقیقه فرصت ارائه در اختیار دارد و سپس به مدت ۱۰ دقیقه تحت داوری قرار می‌گیرد.

همچنین در بخش دوم اولین روز رویداد الکام‌پیچ تیم‌های یوآیدی، Ravro، کانکتیت، کارفیت و ویدابیا ارائه خواهند داشت.

بعد از ارائه این تیم‌ها نیز در نهایت بخش ارائه تیم‌های دانش‌آموزی آغاز خواهد شد. در کنار بخش رقابتی الکام‌استارز، تیم‌های حاضر در بخش آوردگاه سرمایه و پاویون شتاب نیز از برنامه‌های مشاوره‌ای و برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه برخوردار خواهند شد.

برای مشاهده آنلاین رویداد الکام‌پیچ می‌توانید به بخش «زنده» وب‌سایت الکام‌استارز به آدرس https://elecom-stars.ir و یا پلتفرم لحظه‌نگار مراجعه کنید.

ارسال نظر