خدمات آبفا از دسترس خارج شد | مردم قبض‌ها را حضوری پرداخت کنند

پیگیری خبرنگار ایرنا از شرکت آب و فاضلاب تهران نشان داد که این شرکت با هدف افزایش پایداری عرضه خدمات در مواقع حساس و نیز افزایش سطح امنیت آن‌ها در برابر حملات سایبری، اقدام به از دسترس خارج کردن موقت این خدمات کرده و در نتیجه خدمات آبفا از دسترس خارج شده است.

خدمات آبفا از دسترس خارج شد | مردم قبض‌ها را حضوری پرداخت کنند

به گزارش ایرنا در روزهای اخیر برخی شهروندان برای پرداخت قبض آب‌بهای خود به پایگاه‌های اینترنتی شرکت‌های آب و فاضلاب مراجعه داشتند که متوجه شدند امکان استفاده از این خدمات فراهم نیست.

پیگیری خبرنگار ایرنا از شرکت آب و فاضلاب تهران نشان داد که این شرکت با هدف افزایش پایداری عرضه خدمات در مواقع حساس و نیز افزایش سطح امنیت آن‌ها در برابر حملات سایبری ، اقدام به از دسترس خارج کردن موقت این خدمات کرده و در نتیجه خدمات آبفا از دسترس خارج شده است.

به گفته مسئولان روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب، مردم می‌توانند با مراجعه حضوری به واحدهای خدمات مشترکان شرکت‌های آبفا نسبت به پرداخت قبض خود اقدام کنند.

پس از افزایش سطح ایمنی این پایگاه‌ها، مردم دوباره می‌توانند بدون مشکل خدمات موردنیاز خود را به صورت آنلاین دریافت کنند.

در روزهای اخیر برخی پایگاه های اینترنتی در کشور مورد حملات سایبری قرار گرفت. بنابراین شرکت‌های خدمات‌رسان نسبت به افزایش سطح امنیت پایگاه‌های عرضه خدمات غیرحضوری خود اقدام کرده‌اند که بر همین اساس در هفته گذشته سامانه تبدیل خودروهای بنزینی به دوگانه‌سوز هم به منظور روزآمد کردن به طور موقت از دسترس خارج شد.

ارسال نظر