آیا اخطار وزیر ارتباطات به اپراتورها به دلیل افزایش تعرفه اینترنت می‌تواند کاری را پیش ببرد یا خیر؟

رسانه کلیک - یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص افزایش قیمت ناگهانی تعرفه اینترنت معتقد است که نباید در اقتصاد نگاه بخشی داشته باشیم؛ بلکه باید علت مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم تا معلول های مختلف از جمله افزایش ناگهانی قیمت بسته های اینترنت را کنترل کنیم.

آیا اخطار وزیر ارتباطات به اپراتورها به دلیل افزایش تعرفه اینترنت می‌تواند کاری را پیش ببرد یا خیر؟

حسین میرزایی در گفت و گویی درخصوص اینکه با توجه به شرایط اقتصادی کشور و نیاز مبرم مردم به اینترنت و فعالانی که شغلشان از طریق فضای مجازی است یا کارمندانی که به دلیل شرایط پیش آمده همچون نیاز به اینترنت در امر دورکاری چرا قیمت بسته های اینترنت همراه از سوی اپراتورها باید به صورت ناگهانی افزایش پیدا کند؟ گفت: در علم اقتصاد یک نکته بسیار مهم تحت عنوان همبستگی قیمت ها وجود دارد، اگر در نقطه ای افزایش قیمت ها آغاز شد به صورت طبیعی بعد از گذشت یک دوره زمانی قیمت دیگر کالاها و خدمات نیز افزایش پیدا می کند.

وی افزود: اگرچه من افزایش سرسام آور قیمت کالا و خدمات مختلف از جمله اینترنت را تایید نمی کنم، ولی نگاه بخشی در اقتصاد و برخورد معلولی با مشکلات هم صحیح نیست؛ بلکه باید علت مشکلات اقتصادی را برطرف کرد تا در نتیجه معلول های مختلف از جمله افزایش ناگهانی قیمت بسته های اینترنت را بتوان کنترل کرد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص اینکه آیا اخطار و برخورد وزیر ارتباطات با اپراتورها به دلیل افزایش تعرفه اینترنت می تواند کاری را پیش ببرد با خیر؟ گفت: وزیر محترم مسئول صحبت خودش است، باید دید می تواند این کار را انجام دهد یا خیر.

ارسال نظر