اعزام هیات تجاری و فناوری ایران به GITEX 2020

رسانه کلیک - نمایشگاه بین‌المللی GITEX 2020 امسال میزبان یک هیات تجاری ایرانی فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) خواهد بود. این نمایشگاه در ۱۵ تا ۱۹هم آذر ماه امسال برگزار خواهد شد.

اعزام هیات تجاری و فناوری ایران به GITEX 2020

به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات GITEX که هر ساله در حوزه کامپیوتر و آخرین دستاوردهای فناورانه مرتبط با آن با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف سراسر جهان از جمله کشورهای واقع در قاره‌های آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا در مرکز تجارت جهانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

آخرین فناوری‌ها، محصولات گوناگون مانند فناوری‌های صوتی، لوازم جانبی، بازی‌های رایانه‌ای، سخت‌افزار و نرم‌افزار، خدمات اینترنت، خدمات فناوری و لپ تاپ در این نمایشگاه ارائه می‌شود. این رویداد، فرصت خوبی برای شرکت‌های ایرانی است تا در کنار آشنایی با آخرین دستاورهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) ، محصولات و توانمندی‌های خود را هم معرفی کنند.

شرکت‌ها می‌توانند با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به این نمایشگاه فناورانه بروند.

GITEX امسال نیز تحت عنوان GITEX 2020 در روزهای ۱۵ تا ۱۹ آذرماه سال ۱۳۹۹ در شهر دبی برگزار خواهد شد. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز حمایت خود را از حضور دانش‌بنیان‌ها و شرکت‌های خلاق ایرانی در این نمایشگاه بین‌المللی اعلام کرده است.

ارسال نظر