نامزدهای ریاست جمهوری چگونه از اپلیکیشن لنز ایرانسل استفاده می‌کنند؟

رسانه کلیک – ایرانسل ظرفیت‌های ارتباطی و تبلیغاتی خود را در اختیار فضای انتخاباتی کشور قرار داد. اپلیکیشن لنز ایرانسل کانالی اختصاصی است که به صورت 24 ساعته در خدمت برنامه‌های تبلیغی کاندیداهای سیزدهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

نامزدهای ریاست جمهوری چگونه از اپلیکیشن لنز ایرانسل استفاده می‌کنند؟

به گزارش کلیک، به نقل از ایرنا؛ ایرانسل اکنون در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی و با هدف ایجاد دسترسی همگانی به برنامه‌های تبلیغی کاندیداهای سیزدهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت‌های ارتباطی و تبلیغاتی خود را در اختیار فضای انتخاباتی کشور قرار داده و در همین رابطه، امکان بهره‌مندی نامزدهای انتخاباتی، از کانال اختصاصی ۲۴ ساعته خود روی اپلیکیشن لنز ایرانسل را فراهم کرده است.

اکنون، اگر کاربر اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل باشید، می‌توانید وارد بخش ویژۀ «انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰» در صفحۀ اصلی این اپلیکیشن شده و با مراجعه به صفحۀ اختصاصی هر یک از نامزدهای حاضر در انتخابات، محتواهای منتشر شده توسط ستاد وی در کانال اختصاصی را مشاهده نمایید.

در این بخش ویژه، در که در صفحه نخست اپلیکیشن لنز ایرانسل قرار دارد، تمامی کانال‌های اختصاصی هفت کاندیدای انتخاباتی اعم از آقایان محسن رضایی، علی‌رضا زاکانی، سعید جلیلی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سید ابراهیم رئیسی، عبدالناصر همتی و حسن مهرعلیزاده و همچنین «آرا» که کانال اختصاصی محتواهای مربوط به انتخابات ریاست‌جمهوری است نیز در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

در کانال اختصاصی نامزدان ریاست جمهوری چه می‌گذرد؟

در کانال اختصاصی هر نامزد، محتواهای مختلفی ازجمله مصاحبه، گزارش، کلیپ ویدیویی و… به صورت تجمیع شده در اختیار علاقه‌مندان قرارگرفته است. برای دسترسی به اپلیکیشن لنز ایرانسل باید از طریق نشانی Lenz.ir وارد شده و نسخه موبایل یا وب را انتخاب کنید.

سایر ظرفیت‌های تبلیغی و حمایتی ایرانسل در زمینه انتخابات ریاست جمهوری

اپلیکیشن لنز ایرانسل در فاصلۀ باقی‌مانده تا انتخابات ریاست جمهوری، ظرفیت‌های تبلیغی و حمایتی دیگری را نیز در اختیار کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری قرار داده است. پلتفرم تبلیغاتی «یلوادوایز (Y'ello Adwise)» یکی از ظرفیت‌های این اپراتور قدرتمند است. بدین ترتیب با چنین پلتفرمی، امکان ارسال پیامک انبوه و یا استفاده از اَبَراپلیکیشن «ایرانسل من»، ممکن شده و کاندیداهای ریاست جمهوری می‌توانند پیام‌های خود را همراه با لینک مربوط به صفحات اجتماعی و یا وب‌سایت‌های ستادهای انتخاباتی را برای کاربران ارسال کنند.

از دیگر اقدامات ایرانسل می‌توان به پلتفرم آهنگ پیشواز اشاره کرد. به‌این‌ترتیب طرفداران کاندیداهای ریاست جمهوری می‌توانند با قرار دادن بخشی از سخنان کاندیدای موردنظرشان در آهنگ پیشواز، پیام آن کاندیدا را به گوش سایرین رسانده و به‌این‌ترتیب نه‌تنها میزان آگاهی مردم از این پیام‌ها به‌سرعت بالا می‌رود، بلکه تبلیغی برای کاندیدای موردنظر شما نیز محسوب می‌شود.

برای کاندیدای موردنظر شما نیز محسوب می‌شود.

آیا برای استفاده از اپلیکیشن لنز ایرانسل نیاز به پرداخت پول داریم؟

خیر. استفاده از تلویزیون اینترنتی ایرانسل رایگان است. شما می‌توانید اپلیکیشن لنز ایرانسل را در هرکجا که هستید به صورت کاملا رایگان دانلود کرده و هرلحظه در جریان آخرین اخبار مربوط به کاندیداهای ریاست جمهوری قرار بگیرید. علاوه بر این، این اپلیکیشن دارای امکانات دیگری هست که در ادامه به با این امکانات بیشتر آشنا خواهید شد.

دیگر امکانات اپلیکیشن لنز

اپلیکیشن لنز ایرانسل تنها تلویزیونی مجازی برای پخش اخبار مربوط به انتخابات ریاست جمهوری نیست؛ بلکه علاقه‌مندان به فیلم و سریال‌های ابرانی و خارجی می‌توانند برنامه‌های دلخواهشان را با زیرنویس فارسی یا به صورت دوبله شده از این طریق تماشا کنند. با دانلود اپلیکیشن لنز شما می‌توانید به دنیایی از آلبوم‌های موسیقی، پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی، برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی، برنامه‌های ورزشی و فرهنگی و همچنین امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده دسترسی داشته باشید.

از دیگر امکانات پلتفرم زوم ایرانسل می‌توان به امکان مشاهدۀ برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا هفت روز بعد از پخش زنده، امکان مشاهدۀ جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان افزودن برنامه‌های موردعلاقه کاربر به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آن‌ها اشاره کرد.

ارسال نظر