برگزاری آنلاین «بوت کمپ بازاریابی دیجیتال»

رسانه کلیک - بوت کمپ بازاریابی دیجیتال که توسط یکی از شتاب‌دهنده های کارخانه نوآوری آزادی برنامه‌ریزی شده است، قرار است به صورت آنلاین برگزار شود.

برگزاری آنلاین «بوت کمپ بازاریابی دیجیتال»

بوت‌کمپ چیست؟

بوت‌کمپ (Boot Camp) که یک کمپ و برنامه آموزشی و تمرینی است که با هدف ارتقای مهارت‌های تخصصی در دوره‌های ۲ تا ۳ ماهه برگزار می‌شوند و آموزش های فشرده ای را برای کسب‌وکارها ارائه می کنند. در این دوره های آموزشی ارتباط نزدیکی میان دانشجویان و مربی‌ها وجود داشته و نقطه قوت آن نسبت به سایر دوره ها، معرفی دانشجویان پس از پایان دوره به مراکز مختلف برای استخدام و کاریابی است.

بوت کمپ بازاریابی دیجیتال با رویکرد توسعه آموزش کسب و کار در فضای دیجیتال و تقویت فعالیت استارت‌آپها، توسط یکی از شتابدهنده های کارخانه نوآوری آزادی کلید خورده و شرکت در این دوره آموزشی ۱۰۰ ساعته مشروط به قبولی در آزمون تعیین سطح است.

چه مباحثی در این بوت‌کمپ ارائه می‌شود؟

مبانی بازاریابی و تدوین کمپین بازاریابی و تبلیغاتی، بازاریابی محتوایی، بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی، طراحی وبسایت، بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو SEO، تبلیغات آنلاین، مانیتورینگ و تحلیل، امنیت اطلاعات و بازاریابی حفظ و نگهداشت مشتری از مهمترین سرفصل های آموزشی در این دوره مجازی چندماهه خواهد بود.

اساتید بوت‌کمپ بازاریابی دیجیتال همگی از کارشناسان اکوسیستم استارت‌آپی و مارکتینگ هستند و در این دوره مهارت‌هایی که در مسیر یادگیری بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای نوپا ضروری است ، محور آموزش‌ها قرار گرفته است.

از آنجا که با پیشرفت تکنولوژی و توسعه رسانه ها در زندگی، بازاریابی تبدیل به فرآیندی دیجیتال شده، و روش‌های جدید با عنوان بازاریابی دیجیتال در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است و از طرفی به علت فراگیری ویروس کرونا، نیاز کسب و کارها را به استفاده از ظرفیت فضای مجازی بیشتر کرده، ۵۷۰ میلیون تومان کمک هزینه آموزشی برای ۳۰ نفر اول در نظر گرفته شده است.

این بوت‌کمپ از ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری و سایر نهادها برای حمایت از توسعه آموزش های آنلاین مورد نیاز کسب وکارها دعوت به عمل آورده تا روند آموزش مجازی برای علاقمندان تسهیل شود.

ارسال نظر