منتظر بهبود در سرویس دهی شرکت های خدمات اینترنتی باشید

رسانه کلیک - سرویس دهی شرکت های خدمات اینترنتی در هفته های اخیر با جدیت بیشتری پیگیری می شود. مخابرات سعی کرده با ایجاد تغییراتی، در این حوزه سردمدار باشد.

منتظر بهبود در سرویس دهی شرکت های خدمات اینترنتی باشید

چندی پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی با پشتیبانی مخابرات (2020) و چندین شرکت سرویس دهنده اینترنت تماس می گیرد. در این میان برخی شرکت های خدمات اینترنتی برای پاسخگویی به آذری جهرمی، مدت زمان زیادی وی را پشت خط معطل می کنند. این اتفاق باعث شد تا آذری جهرمی به سازمان تنظیم مقررات و همچنین سرویس دهندگان دو هفته مهلت دهد تا وضعیت بهبود پیدا کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات علاوه بر اعلام این خبر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از مردم درخواست کرد در صورت داشتن شکایت، با شماره 195 تماس بگیرند. این دستور آذری جهرمی با جدیت دنبال شد چرا که در گذشته نیز شاهد چنین موضوعی در رابطه با حجم بسته های اینترنتی بودیم.

آذری جهرمی نزدیک به دو هفته پس از انتشار پست اول در اینستاگرام، پست دیگری را به شرح زیر در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد:

«وقتی حق‌الناس در جایی ضایع شد، زنجیره‌ای از تضییع حقوق شکل می‌گیرد؛ در بازرسی مدیران مخابرات ایران از پیمانکاران ارائه دهنده خدمات ۲۰۲۰، فعلا در دو استان، مشخص شده است که این پیمانکاران مثلا امسال از 1.7 میلیون حقوق مقرر کارکنان ۲۰۲۰، حدود 1.2 میلیون به آنان پرداخت کرده‌اند. حقوق پرداخت نشده این سالها بایستی محاسبه و به کارکنان بازگردد. از سهامداران و مدیران مخابرات ایران و نیز سازمان تنظیم مقررات که با جدیت موضوع بهبود خدمات ۲۰۲۰ را پیگیری کردند، ممنونم. این مهم باید با همین جدیت ادامه یابد. همچنین گزارش سایر اقداماتی که برای بهبود خدمات پشتیبانی از مشتریان که آغاز شده را منتشر نمایند.»

سید مجید صدری به عنوان مدیر عامل شرکت مخابرات پس از انتشار این پست ها از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شخصا به این موضوع ورود کرد. صدری به مرکز مخابرات قزوین مراجعه و دو روز پیش پست زیر را صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد:

«در ادامه بازدید و بررسی عملکرد مناطق مخابراتی، همراه جمعی از اعضای محترم هیئت مدیره و مدیران شرکت سفری به منطقه قزوین داشتم. در این سفر جلسه‌ای با مدیران جهت بررسی وضعیت مخابرات قزوین، بازدید و بررسی از سامانه ۲۰۲۰، امور مشتریان و ملاقات عمومی با کارکنان، بازنشستگان، پیمانکاران انجام و به تبادل نظرات پرداخته شد و همچنین جلسه‌ای با مقامات ارشد استان به منظور هماهنگی جهت ارائه خدمات بهتر صورت گرفت. تاکید بر ارائه بهینه سرویس‌ها و ارتباطات فراگیر و یکپارچه با توجه به پتانسیل صنعتی و کشاورزی منطقه، رعایت هرچه بیشتر اصل مشتری‌مداری و حفظ کرامت کارکنان در طول سفر مورد تاکید قرار گرفت.»

پس از سفر به قزوین، دیروز مدیر عامل مخابرات از دو مجموعه گرم دره و مرکز رفاهی شادمان در غرب تهران بازدید و پست زیر را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد:

«‌امروز برای بررسی بیشتر وضعیت اماکن رفاهی کارکنان بازدیدی از دو مجموعه گرم‌دره و مرکز رفاهی شادمان در غرب تهران داشتم. هدف ما در شرکت مخابرات ایران بهره‌مندی همه کارکنان از امکانات عمومی فرهنگی و ورزشی است و توجه به حفظ و نگهداری این مراکز و استفاده بهینه در قدم اول و بازسازی، نگهداری و مدیریت هزینه‌ها در این حوزه اولویت کار است. شرکت مخابرات مثل این مجموعه‌ها، مراکز زیادی با پتانسیل بالا برای بهره‌برداری و استفاده بهینه دارد و تلاش ما این است که با مدیریت درست، همه همکاران و خانواده‌های آن‌ها بتوانند از این امکانات بهترین استفاده را داشته باشند و ما هم با برنامه‌ریزی خوب بتوانیم در کوتاه‌مدت و بلندمدت فضایی مناسب، پرنشاط و اثربخش چه از لحاظ فردی و چه در بعد کلان سازمانی برای همه فراهم کنیم. قطعا در این حوزه نیز از پیشنهادهای خوب و سازنده شما استفاده خواهم کرد.»

با توجه به تاکید آذری جهرمی بر بهبود سرویس دهی شرکت های خدمات اینترنتی و همچنین پیگیری های مدیر عامل مخابرات در رابطه با سرویس 2020، انتظار می رود در آینده نه چندان دور دیگر ISP های فعال در کشورمان نیز چنین مقوله ای را با جدیت بیشتری دنبال کنند و شاهد بهبود در این بخش باشیم.

ارسال نظر