بهترین دوربین مداربسته برای خانه و محل کسب شما

رسانه کلیک - بهترین دوربین مداربسته برای خانه و محل کسب شما، دوربینی است که متناسب با نیازهای شما انتخاب شود. هزینه‌های مربوط به نصب و خریداری این پکیج دوربین مداربسته باید مقرون‌به‌صرفه باشد و همچنین می بایست امنیت کسب‌و‌کار شما را تضمین کند.

بهترین دوربین مداربسته برای خانه و محل کسب شما

مشاغل و کسب و کارهای مختلف با چالش های گوناگونی در زمینۀ تأمین امنیت مجموعۀ خود مواجه هستند؛ تهدیداتی که گاه از محیط پیرامون و حتی داخل مجموعه امنیت شرکت را به خطر می‌اندازد. نصب سیستم نظارت تصویری ایده‌آل می‌تواند مواجه با تهدیدات را کاهش دهد و خیال شما را تا حدود زیادی نسبت به این‌گونه مشکلات آسوده کند.

اگرچه شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای گوناگون به‌طور معمول از اهمیّت نصب دوربین مداربستۀ مناسب غافل نیستند؛ حتی منازل مسکونی و مجتمع‌های آپارتمانی نیز به اهمیّت نصب یک سامانۀ دوربین مداربسته پی برده اند؛ اما همۀ موارد، نیاز به آموزش دارند تا بهترین بهره را از سیستم خود ببرند.

اگر به این دسته مطالب علاقه‌مند هستید، لطفاً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را از مزایای سیستم نظارت تصویری ایده‌آل آگاه سازیم. اگر هرگونه سؤال در زمینه انتخاب، نصب، راه‌اندازی و کار با سیستم نظارت تصویری خود دارید، کارشناسان ما به‌صورت 24 ساعته در کنار شما هستند. فقط کافیست با شماره تماس 02191304003 سامانه پشتیبانی 24 ساعته پرارین تماس بگیرید‌.

مزیت نصب دوربین مداربسته برای کسب و کار

دوربین مداربسته

مهمترین عامل انتخاب سیستم نظارت تصویری برای کسب‌ و‌ کار شما عبارت‌اند از: بازدارندگی جرم و جنایت؛ همان‌طور که در مقالات قبلی بیان کردیم، انتخاب سیستم نظارت تصویری مناسب کسب ‌و کار شما تا حد زیادی از وقوع جرم و خرابکاری در محل جلوگیری می‌کند‌. همواره مطالعات ادارۀ پلیس نشان می‌دهد وجود دوربین مدار بسته در محیط، وقوع جرم و جنایت را کاهش می‌دهد. ‌سارقان و مجرمان همواره از برجا گذاشتن مدرکی که توسط سیستم های امنیتی ضبط می شوند پرهیز می کنند و در مکان‌هایی که از سیستم‌های نظارت تصویری بهره‌مند نیستند، اهداف خرابکارنه‌ی خود را دنبال می کنند.

1- کاهش و جلوگیری از هرگونه سرقت

مهمترین تهدید برای هر کسب‌و‌کاری سرقت کالا، سرمایه و سایر اقلام باارزش آن‌هاست‌. برای موفقیت در هر کسب‌و‌کاری لازم است از سرمایه، کالا و سایر دارایی‌های با ارزش محافظت شود‌.حتی اگر کالای به سرقت رفته از ارزش چندانی برخوردار نباشد، در دراز‌ مدت در صورت تکرار می‌تواند هزاران دلار خسارت به صاحبان آن کسب‌ و‌ کار وارد کند.

همان‌طور که در ابتدای مقاله بیان کردیم، امکان دارد تهدید سرقت از جانب یکی از پرسنل شرکت شما باشد. طبق گزارش رسیده سرقت کارمندان باعث از بین‌ رفتن میلیون‌ها دلار سرمایۀ صاحبان مشاغل در سراسر دنیا می‌شود. انتخاب سیستم‌های امنیتی مانند دوربین مدار بسته و دستگاه ضبط تصویر مناسب باعث جلوگیری از این امر می‌گردد.

نصب دوربین مداربسته جهت نظارت مکان هایی که کالا و اقلام ارزشمند در آنجا نگه داری می شود بسیار کارا و حائز اهمیت است به عنوان مثال نصب دوربین برای نظارت قفسه ها و صندوق فروشگاه ها و مکان هایی که مختص عبور و مرور کارمندان است از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

2- افزایش بهره‌وری و راندمان کاری پرسنل

بسیاری از کسب ‌و‌ کارهای برتر دنیا نه تنها به کمک دوربین مداربسته امنیت و ایمنی را ایجاد می‌کنند؛ بلکه آنان به لطف این دسته محصولات افزایش بهره‌وری و راندمان کاری کارکنان شرکت خود را نیز شاهد هستند.

با نظارت بر عملکرد کارمندان، از انجام کارهای بیهوده که هزینه‌های مضاعفی به مجموعه تحمیل می‌کند، جلوگیری می‌کند. آن‌ها نظاره‌گر رفتار پرسنل خود با مشتریان هستند و درصورت مشاهدۀ موارد نامطلوب، به کارمندان خود تذکّر می‌دهند. این‌گونه اقدامات می‌تواند جایگاه آن‌ها را در بین رقبا ارتقاء بخشد. صاحبان کسب ‌و‌ کار می‌توانند به تجزیه ‌و ‌تحلیل تصاویر دوربین‌های مداربسته بپردازند و کارمندان خود را مورد ارزیابی کنند و به آن‌ها امتیاز و پاداش دهند و این‌گونه باعث پیشرفت سازمان خود می‌شوند.

3- مزیت نصب دوربین مداربسته برای منازل

همان‌طور که منزل هر شخص مهمترین سرمایۀ او‌ست، انتخاب سیستم نظارت تصویری مناسب و کارا اهمیّت ویژه‌ای دارد. یک دوربین مداربسته مناسب می‌تواند از افراد و کالاهای با ارزش و سرمایه‌ای که ما در منزل خود داریم، محافظت کند. امروزه دوربین مداربسته نه‌ تنها وظیفۀ محافظت از ما و سرمایۀ ما را برعهده گرفته‌ است؛ بلکه آسایش و آرامش را در زندگی ما به ارمغان دارد.

در ادامۀ مقاله با ما همراه باشید تا مزایای دوربین مناسب جهت منازل مسکونی را بیان کنیم.

1- نظارت 24 ساعته

بهترین سیستم نظارت تصویری جهت نصب در منزل مسکونی و مصرف خانگی می‌تواند مکان اقامت ما را در طول 24 ساعت شبانه‌روز رصد کند. فرض کنیم که قرار است در منزلمان سرقتی اتفاق بیفتد. سارقان معمولاً از مناطق کم‌نور واقع در حیاط خلوت و یا درب‌های اطراف ساختمان وارد حریم خانۀ ما می‌شوند‌. به‌طور معمول تأمین امنیت این قسمت منازل کار دشواری است، از دوربین مداربسته خانگی می‌توان برای نظارت بر این نواحی استفاده کرد.

درصورت وجود هر حرکتی که توسط دوربین مشاهده ‌شود، به لطف فناوری جدید ، هشدار برای صاحب‌خانه به روی نرم‌افزار انتقال تصویر ارسال می‌شود. همچنین از این تکنولوژی می‌توانید هنگام ورود بازدیدکنندگان و یا زمان برگشت بچه‌ها از مدرسه به منزل استفاده نمائید.

2- محله زندگی خود را امن‌تر کنید

یک سیستم نظارت تصویری مناسب نه تنها امنیت محل اقامت شما، بلکه امنیت کل محلۀ زندگی شما را بهبود می‌بخشد‌. موارد بی‌شماری رخ داده‌ است که دوربین مداربستۀ نصب‌شده در یک منزل مسکونی تصاویر مجرمانه فرد دیگری خارج از منزل را ثبت کرده باشد‌.

شواهد و مدارک جمع‌آوری شده از این موارد به شناسایی مجرمان کمک شایانی می‌کند. انتخاب سیستم نظارت تصویری مناسب، خانه و محله شما را ایمن‌تر می‌کند.

3- در هر نقطۀ جهان که هستید، خانۀ خود را نظارت کنید

بسیاری از سرقت‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که هیچ یک از اعضای خانواده در خانه حضور ندارند، این امکان وجود دارد که افراد خانواده سرکار، دانشگاه و یا حتی برای مدتی به سفر رفته باشند. با نصب دوربین هوشمند،لپ تاپ و‌.... کنترل کنند و از وجود هرگونه فرد ناشناس در محل آگاه شوند.

  • بهترین دوربین مداربسته برای محل کار و خانه خود را از کجا تهیه کنیم؟

اگر به‌دنبال تهیۀ سیستم نظارت تصویری ایده‌آل نظیر دوربین مداربسته، دستگاه ضبط تصویر و یا دزدگیر اماکن هستید، کافیست با شرکت ایده‌پرداز پرارین که یک مرجع قابل‌اعتماد در زمینۀ تأمین و واردات دوربین مداربسته است، تماس بگیرید‌. کارشناسان آمادۀ ارائه هرگونه مشاوره به شما هستند.

  • ایده پرداز پرارین چه برند هایی را به بازار عرضه می کند؟

ایده پرداز پرارین نماینده ی رسمی برند هایی از جمله سیستم های نظارت تصویری ، تجهیزات شبکه و نمایشگر های هنسل کره و نیز دوربین های مداربسته وگا می باشد. محصول دیگری که این شرکت به بازار عرضه می کند، محصولات نظارت تصویری داهوا می باشد.داهوا جزو معتبر ترین و شناخته شده ترین برند های جهانی در حوزه ی دوربین های مداربسته است.

  • شما با انتخاب هر یک از برند های نام برده شده، از 24 ماه گارانتی تعویض، 5سال خدمات پس از فروش و پشتیبانی آنلاین بهره مند خواهید شد.

ارسال نظر