بیانیه هلدینگ سرآوا در رابطه با دستگیری معاون بین‌الملل سابق این مجموعه

رسانه کلیک - هلدینگ سرآوا بیانیه ای را در رابطه با خبر دستگیری عماد ادوارد شرقی، معاون بین‌الملل سابق خود که قصد خروج غیرقانونی از کشور داشت، منتشر کرده است.

بیانیه هلدینگ سرآوا در رابطه با دستگیری معاون بین‌الملل سابق این مجموعه

پس از آنکه خبر دستگیری عماد ادوارد شرقی، معاون بین‌الملل سرآوا در حین فرار و خروج غیر قانونی از مرزهای غربی کشور دستگیر شد هلدینگ سرآوا بیانیه‌ای در رابطه با این موضوع منتشر کرده است. عماد ادوارد شرقی سابقا به اتهام جاسوسی و جمع آوری اطلاعات نظامی محکوم به ۱۰ سال حبس شده بود.

عماد ادوارد شرقی در حالی قصد فرار از مرزهای کشور را داشت که دادگاه تجدیدنظر او هنوز برگزار نشده و او با قرار وثیقه آزاد بود.

هلدینگ سرآوا که از سال ۹۰ فعالیت خود را در کشور آغاز کرده است و امروزه جزو بازیگران فعال اکوسیستم استارتاپی کشور است، دیجی‌کالا، علی بابا، کافه بازار و الو پیک ارا در زیرمجموعه‌های خود دارد. ادوارد شرقی در جریان فعالیت‌های خود در سمت روابط بین الملل هلدینگ سراوا، شرکت خارجی iiic را به مجموعه سرآوا اضافه کرد که که دارای سهامداران مشکوک و بعضا بی‌نام و نشان بود.
هلدینگ سرآوا اما در رابطه با این خبر بیانیه ای را منتشر کرده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

امروز چند رسانه داخلی خبر بازداشت یکی از معاونان سابق شرکت سرآوا هنگام خروج از کشور را منتشر کرده‌‌‌اند که در رسانه‌های خارجی نیز بازنشر شده است. به اطلاع می‌رساند پرونده قضایی آقای عماد شرقی در ابتدای سال ۱۳۹۷ شکل گرفته و بر اساس پیگیری‌‌ نهادهای قضایی هیچ‌گونه ارتباطی بین این پرونده با شرکت و مدیران سرآوا وجود ندارد. بر این اساس ارتباط دادن خبر دستگیری ایشان به سرآوا هدفی جز مغشوش کردن افکار عمومی و ایجاد جو ناامیدی در اکوسیستم کارآفرینی کشور ندارد.

سرآوا به عنوان اولین و موفق‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری خصوصی در حوزه اقتصاد دیجیتال همواره با شفافیت کامل در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرده است. همچنین خاطر نشان می‌شود هیچ یک از موسسان،‌ مدیران و اعضای هیات مدیره سرآوا از جمله سید سعید رحمانی خضری پرونده یا حکم قضایی از مراجع قضایی کشور ندارند.

سرآوا به عنوان شرکت پیشرو سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای اینترنتی، بر امیدبخشی به جوانان کارآفرین ایرانی و تلاش در جهت ایجاد استقلال اقتصادی و امنیت ملی تاکید دارد و با رعایت قوانین کشور با افتخار این مسیر را ادامه می‌دهد.

روابط عمومی شرکت سرآوا
۲۵ دی ۱۳۹۹

ارسال نظر