ارسال شماره قبض به 10001521 برای حذف قبض برق

رسانه کلیک - مشترکان برق باید تا نیمه اول شهریورماه نسبت به ارسال و ثبت شماره همراه خود برای حذف قبض کاغذی برق اقدام کنند.

ارسال شماره قبض به 10001521 برای حذف قبض برق

حسین صبوری، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ امروز در نشست خبری با اشاره به طرح حذف قبوض کاغذی برق و با بیان این‌ که طرح ملی قبض سبز در راستای اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک، رفاه حال شهروندان و حفاظت از محیط زیست در حال اجراست، گفت: «جمع‌آوری قبوض فیزیکی برق در تهران همزمان با کل کشور در حال اجراست.»

صبوری با اشاره به این نکته که از ابتدای مهرماه سال جاری قبوض کاغذی برق جمع‌آوری می‌شود، افزود: «پس از آن صورت حساب از طریق پیامک به مشترکان ارسال خواهد شد. 40 درصد از مشترکین برق تهران که یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک می‌شوند، تاکنون شماره تلفن همراه خود را ثبت کرده‌اند و قبض آنها به زودی حذف خواهد شد.»

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ از مشترکان درخواست کرد برای اینکه از ابتدای مهرماه با مشکل دریافت صورت حساب برق مواجه نشوند، حداقل تا پانزدهم شهریورماه نسبت به ارسال شماره همراه خود اقدام کنند.

او در رابطه با راه‌هایی که مشترکان می‌توانند از طریق آن شماره خود را برای دریافت پیامک قبض در سامانه ثبت کنند، توضیح داد: «مشترکین می‌توانند شناسه قبض خود را با ۱* به شماره 10001521 ارسال کنند. هم‌چنین می‌توانند با مراجعه به سایت TBTB.IR اطلاعات خود را ثبت کنند و یا زمانی که مامورین اداره برق به منازل آن‌ها برای قرائت کنتور مراجعه می‌کنند، شماره همراه خود را در اختیار ماموران قرار دهند. بعد از جمع‌آوری قبوض کاغذی مشترکینی که نیاز به قبوض فعلی دارند، می‌توانند به سایت شرکت توزیع برق تهران مراجعه کنند و با وارد کردن شناسه قبض، اطلاعات خود را کاملا دریافت کنند.»

به گفته مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ، در پیامکی که به مشترکین ارسال می‌شود، فقط میزان ریال و تاریخ پرداخت اعلام خواهد شد.

ارسال نظر