حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در الکامپ

رسانه کلیک - جزئیات حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش‌بنیان شرکت‌کننده در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ اعلام شد. صندوق نوآوری و شکوفایی، علاوه بر برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، از حضور مستقل شرکت‌‌ها در این نمایشگاه نیز حمایت می‌کند.

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در الکامپ

به گزارش کلیک، یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور مستقل شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی است و واحد توانمندسازی صندوق در سال 1400 نیز حمایت خود را از حضور مستقل شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی ادامه داده است.

بر این اساس میزان حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور هر شرکت دانش‌بنیان برای حضور مستقل در نمایشگاه‌های تأیید شده، 30 میلیون تومان در سال (حداقل 3 نمایشگاه قابل استفاده) است تا شرکت‌ها بتوانند به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند تا اول تیر ماه سال جاری به سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66871259 021- داخلی 101 تماس بگیرند.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ طی روزهای 18 تا 21 تیر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر