حمایت مجلس شورای اسلامی از دست‌آوردهای حوزه تجهیزات پزشکی

رسانه کلیک - با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و نیاز کشور به تجهیزات پزشکی ، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از طرح حمایتی مجلس برای شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در این حوزه خبر داد.

حمایت مجلس شورای اسلامی از دست‌آوردهای حوزه تجهیزات پزشکی

محسن فتحی ، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه ۲۶ آبان ، با شرکت در رویداد آنلاین جذب سرمایه (Day-Demo) که در حوزه تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کنند در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: تجهیزات پزشکی به ویژه در دوران همه‌گیری ویروس کرونا جزء نیازهای مبرم کشور به شمار می روند.

فتحی در ادامه گفت: این نیاز از گذشته در کشور وجود داشته و علم توانسته در راستای رفع این نیازها و بهبود سلامت جامعه گام بردارد. در حوزه تجهیزات پزشکی خوشبختانه جوانان خلاق و استارت‌آپ‌ها ورود پیدا کرده‌اند که هر روز شاهد بروز توانمندی‌های آنها هستیم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطر نشان کرد: در این رویداد ۵ استارت‌آپ محصولات خود را که از نیازمندی‌های کشور هستند، معرفی خواهند کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری جوان ماندن جامعه است که این موضوع همواره در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود.

فتحی با اعلام آمادگی مجلس برای همکاری با استارت آپ‌های حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی گفت: علاوه بر مجلس شورای اسلامی همه دستگاه‌های مربوط در راستای حمایت از این شرکت‌ها و استارتاپ‌ها تلاش می‌کنند.

بر اساس گفته‌های فتحی، در واقع وضع قوانین و اعطای تسهیلات از جمله اقدامات دستگاه‌ها برای حمایت از شرکت‌ها و استارتاپ‌ها به شمار می‌رود.

ارسال نظر