خدمات مترو با *137#

رسانه کلیک - شهروندان پس از شماره گیری #۵*۳*۱۳۷* می‌توانند برای دسترسی به اطلاعات مرتبط با خط مورد نظر، کد آن را وارد کرده و داده‌هایی در خصوص امکانات رفاهی، شرایط حمل و نقل، موارد اضطراری و ویژه ایستگاه‌های مترو  را دریافت کنند.

خدمات مترو با *137#

به گزارش کلیک از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، شهروندان پس از شماره گیری #۵*۳*۱۳۷* می‌توانند برای دسترسی به اطلاعات مرتبط با خط مورد نظر، کد آن را وارد کرده و داده‌هایی در خصوص امکانات رفاهی، شرایط حمل و نقل، موارد اضطراری و ویژه ایستگاه‌ها را دریافت نمایند. به این شیوه ایستگاه‌های دارای این امکانات در خط انتخابی، قابل مشاهده است.

همچنین امکانات اطراف هر ایستگاه نیز به این ترتیب قابل مشاهده است و شهروندان می‌توانند با استفاده از کدهای مرتبط با این امکان از وجود بیمارستان‌ها، مساجد، مراکز فرهنگی، تفریحی و تجاری و امکانات رفاهی اطراف ایستگاه مورد نظر خود نیز اطلاع یابند.

امکانات رفاهی قابل استعلام بر بستر USSD شامل مواردی همچون نمازخانه، سرویس بهداشتی، پله برقی، آسانسور، باجه بلیت اعتباری و خودپرداز بانک است. پایانه اتوبوس‌رانی، پایانه تاکسیرانی و پارکینگ نیز از جمله موارد قابل استعلام درباره ایستگاه‌های مترو است.

پلیس مترو و خروجی اضطراری و همچنین رمپ ویژه جانبازان، توان‌یابان و مسیر روشندلان از موارد اضطراری و ویژه ایستگاه‌هاست که از این طریق می‌توان به آن دسترسی داشت

ارسال نظر