رویداد معرفی نیازهای فناورانه بیمه سامان

رسانه کلیک - رویداد آنلاین شرکت بیمه سامان با هدف معرفی نیازهای فناورانه با همکاری شبکه نوآفرینی پلنت و شرکت خدمات نوآوری بومرنگ برگزار شد.

رویداد معرفی نیازهای فناورانه بیمه سامان

این رویداد آنلاین با عنوان Saman Reverse Pitch به سفارش بیمه سامان و با برنامه‌ریزی و مشارکت شبکه نوآفرینی پلنت( اولین مرکز نوآوری در صنعت بیمه) و شرکت خدمات نوآوری بومرنگ از ساعت ۱۵ تا ۱۸ آخرین روز مهرماه ۹۹ برگزار شد.

در قالب این رویداد، جمعی از صاحبان دانش و فناوری و کسب‌وکارهای نوپا از طریق پخش آنلاین در جریان نیازهای کلیدی بیمه سامان قرار گرفتند. محمد اباذریان مدیر بیمه‌های اتومبیل، علی صرفی مدیربیمه‌های مسوولیت، فریبا نقی‌پور مدیربیمه‌های آتش سوزی و وحید سیف پور کارشناس بیمه‌های درمان این شرکت هریک در قالب یک ارائه ۱۵ دقیقه‌ای مدیران به طور خلاصه ضمن تشریح روند موجود، مساله‌های اصلی خود را با هدف کشف راه حل‌های خلاقانه جهت بهبود فرآیندها و خدمات با مخاطبین به اشتراک گذاشتند.

پخش آنلاین رویداد معرفی نیازهای فناورانه بیمه سامان از طریق زیرساخت استودیو وی کست واقع در سوله سوم کارخانه نوآوری و بستر آپارات انجام شد. ضمن اینکه به صورت Live در شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر شد و به طور متوسط ۴۵۰ نفر در طول مدت ۳ ساعته رویداد در جریان نیازهای بیمه سامان قرار گرفتند. در پایان نیز، میزگردی با حضور مدیران بیمه سامان، حمیدرضا نورعلی زاده جانشین مدیرعامل در پروژه تحول دیجیتال بیمه سامان، روح‌الله دادخواه مدیر پروژه تحول دیجیتال بیمه سامان و محمود کریمی مدیرعامل شبکه نوافرینی پلنت تشکیل شد و حاضران در این نشست به پاسخگویی به سوالات طرح شده از سوی مخاطبین درباره نحوه ارائه ایده‌ها پرداختند.

طبق اعلام برگزار کنندگان رویداد صاحبان ایده می‌توانند تا ۲۲ آبان ماه، طرح‌های خود را از طریق درگاه وب سایت شبکه نوآفرینی پلنت به آدرس plannet.ir ثبت نمایند. این ایده‌ها پس از بررسی،غربالگری شده و در نهایت ایده‌های منتخب توسط بیمه سامان به منظور تجاری سازی و رشد حمایت خواهند شد. در تمام مراحل پلنت، به عنوان بازوی نوآوری در صنعت بیمه زیرساخت‌ها و شبکه مشاوره‌ای خود را در اختیار صاحبان ایده قرار خواهد داد.

همچنین پلنت به عنوان زیرساختی مجهز در صنعت بیمه این آمادگی را دارد که در راستای ماموریت خود در ترویج نوآوری و کشف و حل مساله‌های این صنعت، رویدادهای مشابهی را برای سایر شرکت‌های بیمه برگزار کند.

ارسال نظر