نسخه جدید سکوی ابری آروان ارائه شد

رسانه کلیک - تیم PaaS آروان تازه‌ترین ویژگی‌های سکوی ابری (PaaS) را توسعه داده و آخرین نسخه این محصول هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است.

نسخه جدید سکوی ابری آروان ارائه شد

سکوی ابری یا PaaS مدلی در مبحث رایانش ابری است که در آن سرویس‌دهنده، امکانات سخت‌افزاری و ابزارهای مورد نیاز مشتریان را برای استفاده از محصولات فراهم می‌کند. با کمک سکوی ابری دغدغه فراهم‌سازی و راه‌اندازی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زیرساخت رفع می‌شود و سرعت توسعه محصولات نرم‌افزاری افزایش چشم‌گیری می‌یابد. در واقع PaaS محیطی برای توسعه و بارگذاری برنامه‌ها در ساختاری ابری است که به کمک آن می‌توان از برنامه‌ای ساده تا نرم‌افزارهایی بسیار پیچیده را بر بستر ابر پیاده‌سازی کرد.

سادگی، مقرون به صرفه بودن، مقیاس‌پذیری، در دسترس بودن، خودکارسازی فرآیندها، قابلیت توسعه و حضور روی سرورهای ایران از امکانات و مزایای استفاده از این سرویس است.

همچنین تطبیق‌پذیری با مانیفست Kubernetes، امکان اجرای کانتینر ایمیج از ریپازیتوری عمومی و خصوصی، گرفتن IP اینترنتی برای پادها و ویژگی Horizontal AutoScaling به عنوان برخی از تازه‌ترین ویژگی‌های این سکوی ابری آروان ذکر شده است.

ارسال نظر