مجلس به زودی جرائم کسب و کارهای اینترنتی را مورد بررسی قرار می‌دهد

رسانه کلیک - محمدرضا مبلغی، نماینده و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌و‌گویی از شروع بحث و بررسی مجلس پیرامون موضوع کسب و کارهای اینترنتی و جرائم آن، خبر داد.

مجلس به زودی جرائم کسب و کارهای اینترنتی را مورد بررسی قرار می‌دهد
محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوه‌دشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تاکنون برخی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس بطور کلی گزارشاتی ارائه داده‌اند، اما باید راهکار اساسی در زمینه جلوگیری از کلاهبرداری‌های اینترنتی و ناهنجاری‌ها در این حوزه در نظر گرفته شود.
محمدرضا مبلغی درباره اشاعه کلاهبرداری و بعضا قمار در فضای مجازی و کسب و کارهای اینترنتی اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی مجلس تاکنون طرح خانواده را در دستور کار داشت اما بزودی موضوع کسب و کارهای اینترنتی و جرائم مربوط به این حوزه را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.
وی افزود: تاکنون برخی اعضای کمیسیون بطور کلی گزارشاتی ارائه داده‌اند، اما باید راهکار اساسی در زمینه جلوگیری از کلاهبرداری‌های اینترنتی و ناهنجاری‌ها در این حوزه در نظر گرفته شود.
محمدرضا مبلغی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: برای حل این معضلات از متخصصین حوزه دعوت می‌کنیم و اظهارنظرها را بررسی می‌کنیم و سپس یه نتیجه کلی خواهیم رسید و در مورد راهکارها تصمیم‌گیری می‌کنیم.
ارسال نظر