مدیرعامل علی بابا به گروه اسنپ پیوست

رسانه کلیک -مسعود طباطبایی که تاکنون با عنوان مدیرعامل گروه علی بابا فعال بود به گروه اسنپ رفت. مدیرعامل سابق علی‌بابا، با عنوان معاون توسعه کسب و کار گروه اسنپ و مدیر سرویس سوپرمارکت کار خود را در گروه اسنپ آغاز کرده و در مرحله اول، بر ارتقای کیفیت خدمات دهی در حوزه سوپرمارکت ها تمرکز خواهد کرد.

مدیرعامل علی بابا به گروه اسنپ پیوست

خبرها مسعود طباطبایی، مدیرعامل سابق شرکت علی‌بابا اکنون در سمت معاون توسعه کسب‌وکار گروه اسنپ و مدیر سرویس سوپرمارکت به این شرکت پیوسته است و مجید حسینی نژاد، هم‌موسس علی‌بابا بار دیگر سمت مدیرعاملی گروه را بر عهده گرفته است. با این حال مسعود طباطبایی، همچنان در هیات مدیره گروه علی‌بابا حضور خواهد داشت.

طباطبایی در رابطه با پیوستنش به گروه اسنپ گفته است:

حس می کنم اینجا می توانم تاثیر و خلق ارزش بیشتری ایجاد کنم.

او در رابطه با تداخل نوع فعالیتش با اسنپ تریپ توضیح داد:

به شکل شفاف اعلام شده است که من قرار است بر همه حوزه ها به غیر از گردشگری در اسنپ، کمک و تمرکز کنم و تداخلی در این زمینه ایجاد نخواهد شد.

مدیرعامل سابق علی بابا همچنین توضیح داده است که در مجموعه اسنپ تمرکزش بر حوزه سوپرمارکت ها است و اعلام کرد که گروه اسنپ، بازار سوپرمارکت را تا جای ممکن گسترش خواهد داد. وی در توضیح بیشتر چنین می گوید:

همانطور که در حوزه تاکسی، غذا و بخش‌های دیگر موفق عمل کرده ایم، به دنبال آن هستیم تا خرید آنلاین از سوپرمارکت ها را هم نهادینه کنیم تا به یکی از سرویس های اصلی مورد نیاز مردم تبدیل شود و افراد در سراسر کشور بتوانند از سرویس سوپرمارکت و روش‌های متفاوت ما در این حوزه استفاده کنند.

شایان ذکر است پس از علیرضا صادقیان مدیر عامل اسبق چیلیوری، طباطبایی دومین مدیر شناخته شده اکوسیستم استارتاپی ایران است که در ماه‌های اخیر جذب گروه اسنپ می‌شود.

ارسال نظر