مدیرعامل پیام‌رسان سروش استعفا داد

رسانه کلیک - مدیرعامل پیام‌رسان سروش استعفا داد. در حال حاضر این خبر به صورت رسمی اعلام نشده؛ با این حال به نظر می رسد این موضوع صحت داشته باشد.

مدیرعامل پیام‌رسان سروش استعفا داد

شنیده‌ها حاکی از این موضوع هستند که مرتضی رحیمی، مدیرعامل پیام‌رسان سروش از سمتش استعفا داده است. در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد، همکاری صدا و سیما و تیم فنی سروش به پایان می رسد.

صداوسیما، مالک و سرمایه‌گذار پیام‌رسان سروش، پرمخاطب‌ترین پیام‌رسان ایرانی است که البته توسعه‌ آن را ‌‌بخش خصوصی برعهده دارد. در یکسال گذشته، مرتضی رحیمی چندین بار به این موضوع اشاره کرده بود که صدا و سیما به تعهداتش عمل نکرده و بسیاری از مشکلات این پیام رسان مربوط به آن است.

این اولین باری نیست که خبر استعفای رحیمی در فضای مجازی منتشر می شود، در گذشته نیز شاهد استعفای رحیمی از این سمت بودیم که خبر از اختلاف میان صدا و سیما و تیم فنی سروش می داد.

در ابتدای سال جاری، تیم فنی سروش به توسعه یک پیام رسان جدید اشاره کرد که هم اکنون با نام سروش پلاس شناخته می شود. این موضوع به معنای توقف توسعه نسخه اصلی این پیام رسان است. پیام رسان جدید از پایه توسط بخش خصوصی و بدون مشارکت صدا و سیما توسعه پیدا کرده است. مرتضی رحیمی به آینده این پیام رسان امیدوار بوده و به این موضوع اشاره کرده که افراد زیادی خواهان سرمایه گذاری در آن هستند.

همانطور که در ابتدا اعلام شد، خبر استعفای رحیمی به صورت رسمی اعلام نشده است. باید دید در صورت صحت این خبر، صدا و سیما چه واکنشی از خود نشان می دهد.

ارسال نظر