مدیر عامل سابق سداد، به هسته اصلی مدیریتی تپسی پیوست

رسانه کلیک - طبق اخبار اعلام شده، محمد مهدی صادق مدیر عامل سابق شرکت پرداخت الکترونیک سداد، به عنوان CTO به هسته اصلی مدیریتی تپسی پیوسته است.

مدیر عامل سابق سداد، به هسته اصلی مدیریتی تپسی پیوست

به گزارش روابط عمومی تپسی، محمدمهدی صادق که مدرک لیسانس و فوق لیسانس خود را در رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شریف کسب کرده، پیش از پیوستن به تپسی به مدت ۶ سال مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد بوده است.

صادق معتقد است که پتانسیل بالای رشد و نیاز فزاینده‌ جامعه به دریافت سرویس‌های متنوع از کسب و کارهای اینترنتی، از جذابیت‌های اکوسیستم استارتاپی کشور است و در این باره می‌گوید: «اصلی‌ترین انگیزه من برای ملحق شدن به تیم مدیریتی تپسی به عنوان CTO این شرکت، پتانسیل بسیار بالای این مجموعه جهت رشد است که قطعا با حضور تپسی در بورس، این رشد با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت. ضمن اینکه قرار است تا تپسی، هم در کسب و کار فعلی و هم در حوزه های دیگری رشد کند و کسب و کارهای جدیدی در این مجموعه شکل بگیرد.»

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی نیز با اشاره به برنامه‌های رشد این تاکسی آنلاین می‌گوید: «ما قرار است از یک سو در کسب و کار فعلی‌مان، یعنی تاکسی اینترنتی عمیق‌تر شویم و از سوی دیگر، به سمت تبدیل شدن به پلتفرمی برای ایجاد و مدیریت کسب و کارهای جدید، چه مرتبط و چه غیرمرتبط با حوزه فعلی، گام برداریم. برای رسیدن به این برنامه‌ها، در حال توسعه‌ی زیرساخت‌های مالی، مدیریتی و عملیاتی شرکت هستیم.

ورود به بورس از یک سو و اضافه شدن ظرفیت‌های جدید مدیریتی در کنار تیم فعلی، از جمله اقداماتی است که در همین راستا در حال انجام است. پیوستن مهدی صادق به هسته اصلی مدیریتی تپسی نیز با هدف رشد است و او قرار است ظرفیت‌های فنی لازم برای توسعه و بزرگ شدن مقیاس فعالیت‌های تپسی را مهیا کند. حمید مهینی نیز همچنان عضو تیم مدیریتی تپسی است و هدایت بخش هوش مصنوعی و علم داده‌ی شرکت را به عهده خواهد داشت.»

مدیر عامل تپسی معتقد است مهدی صادق با دانش فنی بالای خود می‌تواند سرعت رشد شرکت را افزایش دهد.

به نظر می‌رسد تپسی با جذب مهدی صادق قصد دارد حوزه فعالیت خود را گسترش دهد و در بخش‌هایی جدا از تاکسی آنلاین نیز حضور پیدا کند. با توجه به سوابق مهدی صادق احتمالا در آینده نه چندان دور شاهد عرضه یک سوپراپلیکیشن از طرف تپسی و شایدی آغاز فعالیت این استارتاپ در حوزه‌های مالی نیز باشیم.

ارسال نظر