نشست فعالان حوزه استارتاپی کارآفرینی کشور و اصحاب رسانه

رسانه کلیک - نشست فعالان حوزه استارتاپی کارآفرینی کشور و اصحاب رسانه ششمین دوره رویداد الکام‌استارز روز یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به صورت آنلاین برگزار خواهد ‌شد.

نشست فعالان حوزه استارتاپی کارآفرینی کشور و اصحاب رسانه

نشست فعالان حوزه استارتاپی کارآفرینی کشور و اصحاب رسانه ششمین دوره از برگزاری رویداد الکام‌استارز با حضور برات قنبری دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، مهدی محمدی دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی ریاست جمهوری روز یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به صورت آنلاین برگزار خواهد ‌شد.

این رویداد که امسال علی‌رغم لغو رویداد الکامپ، به دلیل درخواست بالای فعالان استارتاپی یه صورت یک رویداد مجازی برگزار می‌شود امسال ششمین دوره خود را تجربه می‌کند و تقویم این رویداد با کمی تاخیر در نهایت تا پایان دی‌ماه برگزار می‌شود. بر اساس اعلام مسئولین این رویداد از ۱ تا ۱۲ دی ماه زمان ثبت‌نام برای شرکت در الکام‌پیچ، پاویون شتاب و آوردگاه سرمایه در نظر گرفته شده و از ۱۳ تا ۲۰دی ماه برای مهلت ارسال فایل نهایی ارائه الکام‌پیچ تا ۲۰ دی‌ماه، از ۲۰ تا ۲۴ دی ماه برای بررسی و تکمیل اطلاعات شرکت‌کنندگان مشخص شده است. سپس زمان‌بندی ارائه‌های الکام پیچ و اوردگاه سرمایه و مشاوره‌های پاویون شتاب در ۲۶م دی‌ماه اعلام می‌شود و گروه‌ها می‌توانند در مهلت ۲۶م تا ۲۷ دی نسبت به زمان‌بندی تعیین شده اعتراض کنند، و در نهایت ۲۹ دی ماه تا ۲ بهمن زمان برگزاری و اعلام نتایج منتخبین ششمین دوره الکام استارز است.

اخبار این رویداد را می‌توانید از کلیک دنبال کنید.

ارسال نظر