همکاری معاونت علمی و پلیس فتا برای ارتقای امنیت فضای مجازی

رسانه کلیک - معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پلیس فتا در زمینه بهره‌گیری از ظرفیت فعالان زیست‌بوم دانش‌بنیان در حوزه امنیت فضای مجازی تفاهم‌نامه امضا کردند.

همکاری معاونت علمی و پلیس فتا برای ارتقای امنیت فضای مجازی
تفاهم‌نامه‌ای میان سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و سرتیپ دوم وحید مجید، رییس پلیس فتا برای ارتقای امنیت فضای مجازی به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها امضا شد که بر اساس آن دو طرف موظفند بر رونق حوزه امنیت سایبری و فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های تخصصی، اهتمام ورزند.
فروش محصولات فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان، پیاده‌سازی راه‌حل‌های سرمایه‌گذ‌اری در حوزه امنیت سایبری، جذب سرمایه گذار و منابع مالی در طرح‌های فناورانه این حوزه از دیگر مفادهای این تفاهم‌نامه‌ی همکاری است.
بر اساس اعلام معاونت علمی، توسعه طرح‌های امنیت سایبری با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان و مراکز شتاب دهنده جزو محورهای همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پلیس فتا است. قرار است تا ظرفیت صندوق های پژوهش و فناوری، پارک‌های علم و فناوری کشور برای اجرای طرح پژوهشی مشترک در حوزه فناوری‌های نوین امنیت سایبری نقش‌آفرین شود.
ارسال نظر