وزیر ارتباطات: بار اصلی توسعه روستایی در استان فارس بر دوش همراه اول است

رسانه کلیک - وزیر ارتباطات در سفر خود به جنوب کشور برای کنترل پروژه روستاهای فارس، از اقدامات همراه اول و عمل به تعهداتش تشکر کرد.

وزیر ارتباطات: بار اصلی توسعه روستایی در استان فارس بر دوش همراه اول است

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفری که به استان فارس جهت کنترل پروژه های روستایی این استان داشت ضمن تقدیر و تشکر از همراه اول بابت عمل به تعهداتش در این نقطه از کشور، اظهار کرد: بار اصلی توسعه روستایی برای دسترسی به شبکه موبایل پرسرعت در استان فارس برعهده همراه اول بوده و این اپراتور بیش از ۸۰ درصد تعهداتش در این زمینه را انجام داده است.

در این مراسم که استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و شهردار شیراز حضور داشتند وزیر ارتباطات افزود: پروژه ایجاد دیتاسنتر بزرگ جنوب کشور که ماه گذشته شروع شده و قرار است ظرف مدت ۱۸ ماه و با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی همراه اول در شیراز انجام شود، اقدامی در راستای پیاده سازی ظرفیت های لازم برای اجرای سرویس های شبکه ملی اطلاعات است.

لازم به ذکر است این دیتاسنتر ظرفیت چشم گیری برای استارتاپ‌ها، زیرساخت‌های ابری و کمک به تحقق رویای دیجیتال ایرانیان جنوب کشور ایجاد خواهد کرد.

ارسال نظر