پاسخ آذری جهرمی به گلایه‌ها از کندی شبکه دانش‌آموزی شاد

رسانه کلیک - چند روز پیش عرشیا، دانش‌آموزی سیستان و بلوچستانی در ویدیویی که در شبکه‌های مجازی خطاب به وزیر ارتباطات منتشر کرد از کندی شبکه دانش‌آموزی شاد گلایه داشت، امروز آذری جهرمی در اینستاگرام خود به گلایه‌های پیرامون شاد پاسخ داد.

پاسخ آذری جهرمی به گلایه‌ها از کندی شبکه دانش‌آموزی شاد

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به ''عرشیا''‌ یکی از دانش‌آموزان در سیستان و بلوچستان که از کندی شبکه دانش‌آموزی شاد و رایگان نبودن این سرویس گلایه‌مند بود، به صورت ویدیویی توضیح داد.

او با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود در پاسخ به گلایه این دانش‌آموز گفت: اینکه گفته شده شاد رایگان نیست و زمانی که فایل ارسال می کنید می‌گوید تلاش مجدد، ربطی به رایگان بودن شاد ندارد.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: شاد همه جا رایگان است و این موضوع به کندی شبکه دانش‌آموزی شاد برمی گردد.

او با اشاره به این موضوع که در هفته‌های گذشته هم گلایه‌های متعددی از کندی شبکه شاد صورت گرفته بود گفت: پس از گلایه‌های فراوان در هفته‌های گذشته، این مشکل را از مدیران شاد پیگیری کردم که اکنون مسئولان این شبکه گفتهاند که سرورهای جدیدی گرفته و هاردهای پرسرعت گذاشته‌اند و مشکل حل شده است اما من باز هم پیگیری خواهم کرد.

آذری جهرمی افزود: تلاش ما این است که علاوه بر ۳۹ هزار روستایی که در آن‌ها اینترنت برده‌ایم، در ۵ هزار روستای دیگر هم اینترنت را برقرار کنیم تا همه بتوانند استفاده کنند و به آن متصل باشند.

ارسال نظر