آقای وزیر پایتان را از روی سیم بردارید!

نماینده مردم جیرفت در مجلس یازدهم از کاهش سرعت اینترنت در کشور انتقاد کرد و خطاب به وزیر ارتباطات گفت پایتان را از روی سیم بردارید.

آقای وزیر پایتان را از روی سیم بردارید!

به گزارش ایسنا ذبیح‌الله اعظمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به عیسی زارع‌پور گفت: « سرعت اینترنت نه‌تنها افزایش نیافت، بلکه به شدت کاهش یافته است؛ به طوری که دانش‌آموزان و دانشجویان دچار مشکل شده‌اند و فضای کسب‌وکار آسیب دیده است. آقای وزیر، پایتان را از روی سیم بردارید.»

نماینده مردم جیرفت در مجلس افزود: «طبق اعتراف همکارانتان زیرساخت‌های اینترنت در استان کرمان مشکل اساسی دارد. فوراً اقدامی کنید.»

این نماینده مجلس در ادامه به انتقاد از دیگر وزرای کابینه پرداخته و با بیان اینکه آیا نمایندگان مجلس برگه دریافتی حقوق کارمندان قوه قضاییه استان‌ها را دیده‌اند، گفت: «حقوق یک کارمند دادگاه با سابقه بیش از ۱۰ سال، کمتر از 5 میلیون تومان است. لطفا با طرح تسری حقوق کارکنان قوه قضاییه از حق این عزیزان دفاع کنید.»

اعظمی در تذکری به وزیر تعادن، کار و رفاه اجتماعی افزود: «دانش‌آموختگان از خیر رفاه و آسایش گذشتند. به جای اینکه نیروی انسانی و دانش‌آموختگان را سر کار بگذارید، به آن‌ها شغل بدهید؛ به‌خصوص برای دانش‌آموختگان حوزه کشاورزی شغل بدهید و برای ناظران بخش کشاورزی فکری بکنید تا از ظرفیت آن‌ها برای توسعه بخش کشاورزی استفاده شود.»

ارسال نظر