پیوستن مدیرعامل سابق همکاران سیستم به کافه بازار

رسانه کلیک - مهدی امیری، مدیرعامل سابق همکاران سیستم ، بزرگترین شرکت نرم‌افزاری ایران در صفحه لینکدین خود از پیوستن به گروه هزار دستان به عنوان قائم مقام توسعه بازار که مجموعه‌ای از شرکت‌های کافه‌بازار، دیوار، بلد و زیرک را در خود جای داده است، خبر داد.

پیوستن مدیرعامل سابق همکاران سیستم به کافه بازار
مهدی امیری که از باسابقه‌ترین چهره‌های مدیریتی در نسل دوم همکاران سیستم به شمار می‌آمد آذر ماه سال ۹۲ در میانه کشاکش‌های بورسی همکاران سیستم، جانشین شهریار رحیمی، مدیر عامل قدیمی و البته یکی از سه بنیانگذار تاریخی این مجموعه موفق نرم‌افزاری، شد.
علی‌رغم تردید‌های بسیاری که در ابتدا در مورد موفقیت نسل دوم همکاران سیستم زیر سایه سنگین مدیریتی محمود نظاری، رییس هیات مدیره مشهور و افسانه‌ای همکاران سیستم وجود داشت، ولی عمر مدیریتی امیری نزدیک به شش سال به طول انجامید تا در سکوت فرید فولادی، ‌دیگر عضو نسل دومی تیم مدیریتی این غول نرم‌افزاری جانشین او شد.
هرچند هنوز اطلاعات دقیقی از مذاکرات و شرایط حضور او در مجموعه کافه بازار در دسترس نیست ولی شنیده‌ها حاکی از تمرکز او بر دانشش از هدایت یک شرکت حاضر در بورس و البته توسعه کسب و کارهایی مانند بلد و زیرک که پلتفرم خدمات ابری گروه هزاردستان است. اکنون باید دید پیوستن یک مدیر جوان از بخش کهنسال بازار فناوری اطلاعات ایران به غول‌های جدید چه تجربه‌ای را برای این بازیگران رقم می‌زند.
ارسال نظر