کالاتیک یا دیجی‌کالا ؛ از کدام یک خرید کنیم؟

رسانه کلیک - خرید لوازم الکترونیکی مانند موبایل،‌ تبلت، ‌لپ‌تاب و... به دلیل قیمت بالایی که دارند همیشه چالش برانگیز بوده است. در این بین دو فروشگاه دیجی‌‌‌کالا و کالاتیک‌ توانسته‌‌اند با تنوع محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهند بخش عمده‌ای از این بازار رو به رشد را، به خود اختصاص دهند.

کالاتیک یا دیجی‌کالا ؛ از کدام یک خرید کنیم؟

سال‌ها است که گوشی‌های موبایل و گجت‌های هوشمند بخش مهم از زندگی روزمره‌ ما شده‌اند. از طرفی رشد روز افزون تکنولوژی و همه‌گیری هر چه بیشتر در استفاده از اینترنت فرصتی ایجاد کرده است که، تا بدون صرف زمان و هزینه بسیار،‌ خیلی از خرید‌ها را به صورت غیر حضوری و از فروشگاه‌های آنلاین انجام دهیم. این امر باعث به وجود آمدن رقابت بین فروشگاه‌های اینترنتی شده است تا با ارائه خدمات مناسب و جلب مشتری سهم بیشتری از این بازار را به دست آورند.

در ادامه به بررسی دو فروشگاه مطرح دیجی‌کالا و کالاتیک که در حوزه فروش گوشی‌های موبایل، تبلت‌ها و لوازم جانبی فعالیت دارند،‌ می‌پردازیم.

دیجی‌کالا؛ کوهی از تجربه

دیجی‌کالا با سال‌‎ها تجربه در حوزه فروش کالاهای دیجیتال به عنوان یک سایت مرجع و بزرگترین فروشگاه آنلاین در ایران شناخته می‌شود، که توانسته اعتماد مشتریان خود را به خوبی جلب کند. دیجی‌کالا دیگر یک فرونشده نیست و هم‌اکنون به یک مارکت‌پلیس اینترنتی تبدیل شده است. این فروشگاه‌ آنلاین توانسته با عرضه کالاهای متنوع، سهم عمده‌ای از بازار عرضه کالاهای اینترنتی در ایران را به خود اختصاص دهد.

حق انتخاب بسیار بالا، همراه با دریافت اطلاعات کامل این امکان را به مشتریان و کاربران می‌دهد که کالای مورد نظر خود را در سایت دیجی‌کالا بررسی کرده و با اطمینان اقدام به خرید کنند.

دیجی‌کالا از اولین دریافت کنندگان نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذی‏ربط، دارای کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است‏.

محتوای فنی ارائه شده در دیجی‌کالا با بالاترین استانداردها،‌ اقدامی موثر در تسهیل فرایند پیش از خرید برای مشتریان است. این موضوع نشان‌دهنده اهمیت رضایت مشتری در مجموعه دیجی‌کالا است. دیجی‌کالا همواره در تلاش است با بالاتر بردن کیفیت خدمات، ‌بیشترین ارزش را در طول فرایند پیش از خرید، ‌حین و پس از خرید را برای مشتریان ایجاد کند.

راه‌اندازی رسانه تصویری دیجی‌کالا ( DigiKala TV) در سال 90، گامی موثر در تولید و ارائه محتوای آموزشی و تخصص در جهت نقد و بررسی محصولات بود،که با هدف ایجاد امکانی برای بررسی دقیق‌تر تمامی ابعاد و مشخصات محصول و شکل‌گیری تصویری دقیق‏‏‌تر از کالاها در ذهن مخاطب توسط متخصصین حوزه‌های مختلف به صورت اختصاصی توسط دیجی‌کالا انجام گرفت.

گستردگی محصولات دیجیتال در دیجی‌کالا که از معتبرترین برند‌های جهانی و ایرانی هستند و با همکاری نزدیک این فروشگاه ‌اینترنتی با وارد‏کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی این محصولات، همواره نیازهای مختلف مشتریان را رفع کرده است. ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی که از تعامل مناسب با تامین‌کنندگان محصولات به وجود آمده، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش و همچنین تخفیفات دوره‌ای قابل توجه از دیگر مزیت‌های دیجی‌کالا است. ‌

دیجی‌کالا همواره در تلاش است با تکیه بر تخصص تیم فنی خود کیفیت و تسهیل تمامی فرآیندهای بررسی، انتخاب و خرید کالا در وب سایت دیجی‌کالا، خدماتی شایسته و تجربه‌ای خوشایند را برای مشتریان خود فراهم کند.

کالاتیک،‌ نوظهور و پرانگیزه

کالاتیک فروشگاه اینترنتی نو ظهوری است که از سال 96 فعالیت خود را در حوزه فروش گوشی‌های تلفن همراه، ‌تبلت‌ها،‌گجت‌ها،‌ لوازم جانبی و... به صورت تخصصی آغاز کرده است. سیاست‌های قیمت‌گذاری، و هم چنین ارائه خدمات پس از فروش مطلوب باعث شده تا کالاتیک اعتماد کاربران این حوزه را به خود جلب کند.

حضور پررنگ کالاتیک در رسانه های آنلاین و آفلاین از جمله تبلیغات در سایت های برتر و بیلبوردهای سطح شهر در معرفی این فروشگاه آنلاین بسیار موثر بوده است. ترافیک،‌ سختی تردد،‌ کرونا و آلودگی هوا و... فرصتی مناسب برای برای فروشگاه‌های آنلاین ایجاد کرده تا در رقابتی منصفانه بتوانند خدمات مورد نیاز مشتریان خود را به بهترین نحوه ممکن ارائه دهند.

کالاتیک نیز با داشتن نماد اعتماد الکترونیک،‌ فروشگاه آنلاین معتبر برای بررسی و خرید انواع گوشی‌های موبایل، تبلت، گجت‌های دیجیتال مانند ساعت‌های هوشمند و همچنین لوازم جانبی مربوط به آن‌ها است. این فروشگاه اینترنتی به حقوق مصرف کنندگان احترام می‌گذارد، و خود را موظف به ارائه محصولی با کیفیت و اصل، ارسال طبق زمان‌بندی مشخص، ‌می‌داند.

سادگی استفاده از سایت کالاتیک در پیدا کردن محصول مورد نظر، مشاهده نظر کاربران و مقایسه آن با محصولات مشابه دیگر،‌ باعث شده تا مشتریان بتوانند انتخابی متناسب‌تر و مطلوب‌تری داشته باشند. در این سایت تمامی محصولات دسته‌بندی مشخص و جداگانه‌ای دارند،‌ و همانطور که پیش‌تر گفته شد، کالاتیک همواره‌ قیمت‌هایی مناسب در مقایسه نسبت با رقبا به خصوص در زمینه گوشی‌های موبایل دارد. با ارائه گارانتی معتبر و مهلت تست 7 روزه از زمان تحویل،‌ به مشتریان این امکان را می‌دهد تا در صورت معیوب بودن کالا یا هرگونه مغایرتی آن را مرجوع نمایند. روش پرداخت آسان،‌ خرید را در هر زمان و مکانی با شرایط ساده برای مشتریان فراهم نموده است.

تنوع برندهای گوشی موبایل مثل اپل، سامسونگ، ال جی، هوآوی، سونی، لنوو، نوکیا، کاترپیلار و ... در این سایت دست مشتریان را برای انتخاب بهتر باز گذاشته است، تا با بررسی دقیق و مقایسه آن‌ها بتوانند بهترین انتخاب را با کم‌ترین قیمت داشته باشند.

آشنایی با قیمت و مشخصات فنی انواع اکسسوری و گجت های روز بازار که توسط متخصصین کالاتیک معرفی شده است راهنمای خوبی برای مشتریان خواهد بود. در بخش جدید این فروشگاه اینترنتی موفق خدمات فروش انواع لپ تاپ، نوت بوک و تجهیزات وابسته به کامپیوتر از برندهای معتبر نیز اضافه شده است.

تمامی کالاها و خدمات ارائه شده در کالاتیک دارای مجوزه‌های لازم از مراجع ذی‌صلاح هستند. تا با خیالی آسوده و مطمئن مشتریان بتوانند خرید خود را ثبت کنند.

حق انتخاب نکته‌ای مهم در رضایت مشتریان امروز است. گستردگی فروشگاه‌های اینترنتی این فرصت را به مشتریان می‌دهد تا با بررسی محصولات مورد نظر خود در سایت‌های مختلف خریدی متناسب،‌ با کیفیت و با بهترین قیمت را انجام دهند. در نتیجه این عمکلکر و سیاست‌های فروشگاه‌های اینترنتی است که باعث جذب مشتریان در این فضای رقابتی می‌شود.

ارسال نظر