کلاس درس و آموزش بدون تعطیلی با آپارات

رسانه کلیک - سرویس پخش زنده آپارات، کمپین آموزش بدون تعطیلی را برگزار می‌‏کند. در این کمپین مدرسان و مسئولان آموزشی می‌توانند کلاس‌های آموزشی را به صورت مجازی برای دانش‌آموزان برگزار کنند .

کلاس درس و آموزش بدون تعطیلی با آپارات

به گزارش روابط عمومی آپارات، همزمان با گسترش موج کرونا ویروس در کشور و تعطیلی دانشگاه‏ها و مدارس کشور به منظور بازنماندن اقشار مختلف جامعه از تحصیل، آپارات، کمپین آموزش بدون تعطیلی را به مدت 10 روز برگزار می‏کند.

پخش‌ زنده آپارات، یک سرویس رایگان است که با هدف ارائه‌ی یک سرویس مطمئن، پرسرعت در دسترس کاربران قرار گرفته‏است؛ از دیگر ویژگی های این سرویس می‏توان به مواردی چون بخش گفتگو، امکان پخش به‌صورت خصوصی، امکان پخش به‌صورت HD و ترافیک نیم‏یها اشاره کرد.

مدرسان و مسئولان آموزشی می‌توانند به کمک این سرویس، کلاس‌های آموزشی را به صورت مجازی برای دانش‌آموزان برگزار کنند و دغدغه‌ای در مورد تعطیلی ناگهانی مراکز آموزشی و به دنبال آن عقب ماندن دانش‌آموزان از برنامه‌های تحصیلی نداشته باشند.

کمپین آموزش بدون تعطیلی به مدت 10 روز در آپارات به نشانی http://Aparat.com/liveclass برگزار خواهد شد و مخاطبان می‏توانند جهت ارتباط با تیم آپارلات لایو (زنده) با ایمیل Live@aparat.com در ارتباط باشند.

ارسال نظر