گزارش کیفیت اینترنت مناطق مختلف کشور

رسانه کلیک - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز دوشنبه ۲۱ مهر در حساب کاربری خود در اینستاگرام از ارائه گزارش کیفیت اینترنت مناطق مختلف کشور تا هفته آینده خبر داد.

گزارش کیفیت اینترنت مناطق مختلف کشور

به دنبال اعتراض و نارضایتی‌هایی کاربران شبکه‌های اجتماعی از بابت سرعت اینترنت در مناطق مختلف کشور امروز، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این انتقادات که بارها در شبکه های اجتماعی به او و مسئولین دیگر نیز اعلام شده است، ساعاتی پیش با انتشار استوری‌هایی در حساب اینستاگرام خود اینگونه نوشت: کیفیت اینترنت حق شما است و ما وظیفه داریم همه تلاشمان را به کار بگیریم تا هر روز آن را بهبود دهیم.

گزارش کیفیت اینترنت وزیر ارتباطات در ادامه استوری خود به کاربران وعده داد: گزارش مفصلی از کیفیت اینترنت در مناطق مختلف ایران آماده کرده ایم که در هفته بعد منتشر خواهیم کرد.

آذری جهرمی در ادامه استوری‌های خود با انتشار چند نمودار از مقایسه کیفیت اینترنت اپراتورهای اینترنت خانگی و اپراتورهای ثابت در تهران و استان‌های دیگر و با بیان اینکه این بخش کوچکی از آن گزارش مفصل است، افزود: قطعا نظارت همگانی و شفافیت، باعث بهبود کیفیت خواهد شد.

کیفیت اپراتورهای اینترنت همراه

ارسال نظر