هدیه همراه اول به‌مناسبت دهه فجر؛ ٣ گیگابایت اینترنت

رسانه کلیک  -  مشترکان همراه اول به‌مناسبت دهه فجر، بسته هدیه اینترنت ٣ گیگابایتی رایگان از امروز یکشنبه ١٢ بهمن تا ساعت ٢۴ روز چهارشنبه ٢٢ بهمن‌ماه فعال کنند.

هدیه همراه اول به‌مناسبت دهه فجر؛ ٣ گیگابایت اینترنت

به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مشترکان اپراتور اول تلفن‌همراه می‌توانند به‌مناسبت دهه فجر، بسته هدیه اینترنت ٣ گیگابایتی ویژه محتوای داخلی را به‌صورت رایگان از امروز یکشنبه ١٢ بهمن تا ساعت ٢۴ روز چهارشنبه ٢٢ بهمن‌ماه فعال کنند.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول، با شماره‌گیری کددستوری #67*100* می‌توانند این بسته هدیه اینترنت را برای استفاده از محتوای داخلی فعال کنند.

منظور از محتوای داخلی، لیست پیام رسان‌ها و وب‌سایت‌های منتخب داخلی ارائه شده از سمت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

فعالسازی هم‌زمان این بسته هدیه با سایر بسته‌های مکالمه و اینترنت، از جمله مزیت‌های آن به شمار می‌رود. صرف‌نظر از زمان فعالسازی بسته، مهلت اعتبار زمانی در نظر گرفته شده برای آن، تا ساعت 24 روز چهارشنبه 22 بهمن است.

شایان ذکر است همراه اول سال گذشته نیز در ایام دهه فجر برنامه خاضی تدارک دیده بود. به مناسبت چهلمین دهه مبارک فجر سیم کارت دائمی همراه اول با 40 درصد تخفیف به قیمت 100 هزار تومان عرضه کرد و این طرح تا 29 اسفند سال 97 ماه ادامه داشت.

در طرح فروش ویژه سیم کارت دائمی با خرید سیم کارت دائمی مشترکان ضمن بهره مندی از تخفیف قیمت سیم کارت، از بسته خوش آمد 1000، شامل 1000 پیامک، 1000 دقیقه مکالمه داخل شبکه و اینترنت نامحدود به مدت یک هفته و تخفیف مکالمه به مدت 90 روز پس از اتمام بسته خوش آمد 1000 استفاده می‌کردند.

ارسال نظر