5000 گوشی تلفن همراه از گمرک ترخیص شد

رسانه کلیک - رییس­ فروشندگان دستگاه‌ های مخابراتی و گوشی تلفن همراه از ترخیص 5 هزار گوشی تلفن همراه یک شرکت وارد کننده قدیمی دارای مجوز خبر داد.

5000 گوشی تلفن همراه از گمرک ترخیص شد

به گزارش کلیک به نقل از تسنیم؛ مهدی محبی رییس­ فروشندگان دستگاه‌ های مخابراتی و گوشی تلفن همراه با اشاره به انتظار 6 ماهه تلفن های همراه در گمرکات کشور عنوان کرد: طبق اعلام وزارت ارتباطات بیش از 600 هزار دستگاه تلفن همراه در گمرکات کشور دپو شده است که در­ یک هفته گذشته تعداد محدودی از این گوشی ها ترخیص شده است.

وی با اشاره به نامه نگاری اتحادیه با سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده برای تعیین تکلیف این گوشی ها افزود: از زمان ترخیص این کالا هنوز سازمان حمایت قیمت گذاری تلفن ها را برای عرضه به بازار اعلام نکرده است.

رییس­ فروشندگان دستگاه های مخابراتی و گوشی تلفن همراه اظهار داشت: این تلفن های همراه با ارز آزاد وارد کشور شده است و سازمان حمایت با در نظر گرفتن هزینه های انجام شده برای واردات باید تعیین نرخ کند.

محبی با بیان اینکه بازار تلفن همراه نیازمند عرضه سالانه 12 تا 14 هزار دستگاه تلفن همراه است، تصریح کرد: امیدوارم با ترخیص گوشی های مانده در گمرک و صدور اجازه فروش کالاهای ترخیص شده بازار تلفن همراه آرام شود.

ارسال نظر