تبدیل منطقه آزاد اروند به شهر هوشمند

رسانه کلیک – شرکت همراه اول با سازمان منطقه آزاد اروند به منظور گسترش فناوری‌های نوین و بالا بردن کیفیت و سطح خدمات تلفن در منطقه آزاد اروند تفاهم نامه ایجاد شهر هوشمند را امضا کرده است.

تبدیل منطقه آزاد اروند به شهر هوشمند

به گزارش کلیک ، مدیر عامل شرکت همراه اول، وحید صدوقی با مدیر عامل منطقه آزاد اروند، اسماعیل زمانی به منظور همکاری مشترک طرفین برای ایجاد شهر هوشمند و بالا بردن کیفیت و سطح خدمات تلفن همراه مطابق با استانداردهای جهانی در سطح تمام منطقه امضا کرده است. از جمله توافقات این تفاهم نامه باید به تامین سیم کارت و تبلت‌های دانش آموزی برای هوشمندسازی مدارس، ایجاد خدمات حمل و نقل هوشمند شهری و جاده‌ای، کنترل مصرف انرژی آب، گاز و برق، خانه‌های هوشمند، ایجاد کیف پول خرد و شبکه پرداخت اشاره داشت.

همچنین طبق تفاهم نامه همراه اول قرار است شبکه روستایی و شهری منطقه آزاد اروند به نسل ۴٫۵ اینترنت تلفن همراه بروزرسانی شود و کاربران این مناطق از بسته‌های تخفیف اختصاصی در حوزه مکالمه و اینترنت بهرمند باشند.

یکی از مهمترین دستاوردهای تفاهم نامه امضا شده بین همراه اول و منطقه آزاد اروند، تلاش برای حذف هزینه مالیات بر ارزش افزوده از قبوض سیم کارت‌های همراه اول برای ساکنین منطقه آزاد اروند به دلیل معافیت مناطق آزاد تجاری از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده است.

تفاهم نامه بین شرکت همراه اول و سازمان منطقه آزاد اروند به دنبال اهمیت بالای گسترش فناوری‌های جدید در سطح جامعه ایران و ارائه خدمات بهینه و کاربردی با در نظر گرفتن ارزش‌های اسلامی و ایرانی برای ارتقای رضایت عمومی در جامعه با توجه به زیرساخت‌های گسترده و مناسب در شرکت همراه اول، نخستین اپراتور تلفن همراه ایران منعقد شده است.

ارسال نظر