کتاب «محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان و فناور» به چاپ رسید

رسانه کلیک - برای اولین بار کتاب محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان و فناور حوزه مخابرات و ارتباطات منتشر شد.

کتاب «محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان و فناور» به چاپ رسید

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ مهدی فقیهی دبیر ستاد فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عنوان کرد: در کتاب محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان و فناور برای اولین بار محصولات دانش بنیان حوزه مخابرات و ارتباطات کشور تهیه و تدوین شده و در اختیار فعالان این حوزه قرار گرفته است.

به گفته وی تا پیش از این مرجعی برای شناسایی این محصولات و خدمات به شکل متمرکز و قابل استناد در کشور وجود نداشت.

فقیهی ادامه داد: اطلاعات این کتاب به زودی روی سامانه ای آنلاین با همین نام در اختیار عموم قرار خواهد گرفت که در آن امکان شناسایی، معرفی و ارائه محصولات و شرکت های جدید نیز وجود خواهد داشت.

وی بیان کرد: ستاد فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی قصد دارد اطلاعات مربوط به شرکت ها و محصولات حوزه فناوری اطلاعات را نیز بر روی این سامانه قرار دهد و کتاب محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات نیز تا پایان شش ماهه نخست سال ۱۳۹۷ جهت استفاده فعالان این بخش تدوین و منتشر خواهد شد.

فقیهی یادآور شد: در پی تغییر برنامه های ستاد در سالی که گذشت و رسالت جدید ستاد در آینده اقداماتی از این قبیل جهت شناسایی توانمدیهای شرکت های این حوزه، ایجاد تعامل و ارتباط میان شرکت ها و سازمان ها و شکل گیری اکوسیستم توانمند سازی کسب و کارهای نوپای این حوزه جهت توسعه و پیشرفت این شرکت ها در دستور کار این ستاد قرار دارد.

ارسال نظر