فراخوان ثبت نام شتابدهنده ها و سرمایه گذاران خطر پذیر

سازمان نظام صنفی رایانه ای از شتابدهنده ها و سرمایه گذاران خطرپذیر جهت حضور در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم در سالن استارتاپ ها دعوت می کند.

فراخوان ثبت نام شتابدهنده ها و سرمایه گذاران خطر پذیر

به گزارش کلیک، سازمان در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا ضمن اختصاص سالنی مجزا به این بخش از فعالان صنعت فاوای کشور، زمینه حضور ۱۵۰ استارتاپ را در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم فراهم ساخته است. با هدف ایجاد فضای تعاملی شرایط حضور شتابدهنده ها و سرمایه گذاران خطرپذیر به عنوان بازیگران این اکوسیستم نیز در این سالن فراهم شده است. همینطور فضای سخنرانی برای ارائه ایده ها و کافه IT به عنوان محلی برای مذاکره و گفتگو با سرمایه گذاران و حامیان در این سالن پیش بینی شده است.
سال جاری سالن استارتاپ ها در نزدیکی سالن سازندگان بازی های رایانه ای که در این دوره از نمایشگاه برپا می شود، قرار خواهد داشت و از سوی دیگر استارتاپ های حوزه بازی های رایانه ای نیز امکان حضور در سالن کسب و کارهای نوپا را دارند.
سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از تمامی شتابدهنده ها و سرمایه گذاران خطرپذیر که علاقه مند به حضور در نمایشگاه الکامپ در سالن استارتاپ ها هستند، دعوت میکند؛ فرم ثبت نام را که در پیوست اطلاعیه موجود است تکمیل و به نشانی الکترونیکی elecomp@irannsr.org ارسال کنند.

ارسال نظر