وزیر ارتباطات روسیه، سوریه و وزیر اقتصاد آذربایجان به وزیر ارتباطات ایران تبریک گفتند

رسانه کلیک – وزیر ارتباطات روسیه، سوریه و وزیر اقتصاد آذربایجان انتصاب و انتخاب محمد جواد آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در دولت دوازدهم را در پیام‌‎هایی جداگانه تبریک گفتند.

وزیر ارتباطات روسیه، سوریه و وزیر اقتصاد آذربایجان به وزیر ارتباطات ایران تبریک گفتند

به گزارش کلیک ، وزیر ارتباطات روسیه، سوریه و وزیر اقتصاد آذربایجان که سه چهره سرشناس و معروف شناخته می‌شوند، انتصاب و انتخاب محمد جواد آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در دولت دوازدهم را در پیام‌‎هایی جداگانه تبریک گفتند.

وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و رسانه‌های جمعی کشور روسیه، نیکولای نیکیفوروف در پیامی گفت:

«جناب آقای محمدجواد آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

تبریک فراوان خالصانه و صمیمی وزارت ارتباطات و رسانه‌های جمعی فدراسیون کشور روسیه و اینجانب را به مناسبت انتصاب و انتخاب جنابعالی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران پذیرا باشید. بنده به عنوان نماینده ملت روسیه برای شما در این سمت عالی دولتی و انجام وظایف مهم که پیش روی شما و نهاد تحت مدیریت شما است، آرزوی موفقیت دارم. مطمئن هستم که فعالیت شما به توسعه زیرساخت‌‎های ارتباطی و اطلاعاتی معاصر کشور ایران کمک شایانی می‌کند.

امیدوار هستم که سنت‌های احترام متقابل، اعتماد و مشارکت سازنده بیین کشور ایران و کشور روسیه که در روابطمان نهادینه شده است، تحکیم بیابند و همکاری‌های بیشتر و بهتری در آینده در حوزه محابرات و فناوری اطلاعاتی و ارتباطی ایران و روسیه محقق شود. همچنین معتقد هستم تا همکاری‌ها و کارهای مشترک بین ایران و روسیه می‌تواند باعث تحکیم همکاری‌‎های دوجانبه شود.»

وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور سوریه، علی الظفیر در پیمامی به مناسبت انتصاب محمد جواد آذری جهرمی گفت:

«جناب آقای محمد جواد آذری جهرمی

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری عرب سوریه با بهترین درودها سمت جدید شما را به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گوید. امیدوار هستیم تا همکاری‌های بیشتری میان وزارت ارتباطات ایران با وزارت ارتباطات سوریه در راستای منافع و شکوفایی دو کشور برادر ادامه یابد. احترام فراوان بنده به عنوان وزیر ارتباطات جمهوری عرب سوریه را بپذیرید.»

وزیر ارتباطات

وزیر اقتصاد کشور جمهوری آذرجایبان، شاهین مصطفی یف در پیامی به محمد جواد آذری جهرمی تبریک گفت که متن آن به شرح زیر است:

«جناب آقای مهندس آذری جهرمی؛ وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات

تبریک بنده را به مناسبت انتخاب و انتصاب جنابعالی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران بپذیرید. انتصاب شما در پست مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نشان از اعتماد و اعتقاد رهبری کشور شما نسبت به فعالیت‌های چشمگیر گذشته است. مطمئن هستم تا تلاش‌‎های مشترک برای تقویبت روابط بین کشور جمهوری آذربایجان با جموری اسلامی ایران در این دوره جدید همچنان حفظ می‌شود. برای شما آرزوی سلامتی، طول عمر و موفقیت در فعالیت‌هایتان به منظور خدمت به مردم کشور ایران را دارم.»

ارسال نظر