وزیر ارتباطات: سرعت بازی کانتر استرایک و لیگ افسانه‌ها بالا رفت

رسانه کلیک – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی از افزایش سرعت بازی کانتر استریک و لیگ او لگندس برای گیمرهای ایرانی خبر داد.

وزیر ارتباطات: سرعت بازی کانتر استرایک و لیگ افسانه‌ها بالا رفت

به گزارش کلیک ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی که پیش از این وعده افزایش سرعت بازی‌های کامپیوتری محبوب برای جامعه گیمرهای ایرانی را داده بود امروز در پستی اینستاگرامی با بیان این که به زودی سرعت بازی کانتر استرایک و لیگ او لگندس افزایش پیدا می‌کند، گفت: در اولین اقدام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، طبق اعلام کاربران و به خصوص جوانان استفاده کننده از بازی‌های رایانه‌ای، اتصال مستقیم با دو شرکت ولو و ریوت برقرار شده است که به زودی افزایش سرعت بازی‌های کانتر استریک و لیگ او لگندس را به دنبال دارد.

جهرمی ادامه داد: من از جامعه گیمرهای ایرانی تقاضا می‌کنم تا بازی‌های پرطرفدارشان را اعلام کنند تا برای افزایش سرعت اتصال و کیفیت اقداماتی از سوی وزارت ارتباطات انجام شود.

گفتنی است؛ اقدام انجام شده از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای گیمرهای ایرانی مخصوصا گیمرهای آنلاین نشان از توجه وزارت ارتباطات دولت دوازدهم برای بهبود شرایط دسترسی جوانان ایرانی در حوزه بازی‌های آنلاین دارد. همچنین باید امیدوار بود که محمد جواد آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با کمک بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی بتواند علاوه بر افزایش دسترسی و کیفیت اتصال گیمرهای ایرانی به سرورهای بازی‌های خارجی به منظور رونق صنعت بازی در ایران، بتواند همچون محمود واعظی، وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات کمک شایانی به شرکت‌های سازنده بازی در ایران کند تا صنعت بازی سازی ایران نیز بتواند یکی از پایه‌های اقتصاد غیر نفتی برای ایران باشد.

ارسال نظر