شاخص های تحول دیجیتال در بخش های سلامت و انرژی تدوین می شود

رسانه کلیک - وزیر ارتباطات از تدوین شاخص های تحول دیجیتال در بخش های سلامت و انرژی تا پایان اردیبهشت ماه توسط دو وزارتخانه بهداشت و نیرو مطابق با دستور رییس جمهور خبر داد.

شاخص های تحول دیجیتال در بخش های سلامت و انرژی تدوین می شود

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در اینستاگرام خود با بیان اینکه یکی از دستاوردهای توسعه فناوری اطلاعات در کشور، ایجاد اشتغال برای جوانان فرهیخته کشور است، عنوان کرد: کارآفرینان کشور نیازمند بازارهای مناسب برای محصولات خود هستند و هدف گذاری و برنامه ریزی دولت ها برای رسیدن به شاخص های تحول دیجیتال، زمینه ساز ایجاد بازار برای این فعالان محسوب می‌ شود.

وی ادامه داد: بنا بر مصوبه شورای عالی اشتغال و دستور رییس جمهور، برای رسیدن به اهداف ایجاد اشتغال در بخش فناوری اطلاعات و رشد بهره‌ وری در کشور، مقرر شد شاخص های تحول دیجیتال در بخش های مختلف کشور تبیین و اعلام شود.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: برای پیگیری این مهم، امروز مهمان وزرای بهداشت و نیرو بودم و مقرر شد کارگروه های تشکیل شده مشترک، شاخص های تحول دیجیتال در بخش های سلامت و انرژی را حداکثر تا پایان اردیبهشت تهیه و اعلام کنند ( تشکیل کارگروه مشترک برای تهیه سند تحول دیجیتال در حوزه سلامت ).

جهرمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تدوین سند مشترک تحول دیجیتال در بخش کشاورزی به اتمام رسیده که به زودی رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر