برگزاری دوره آموزش کاربردی دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه شهید بهشتی با اعطای مدرک رسمی

رسانه کلیک - مدیران دانشگاه شهید بهشتی در راستای سیاست های کارآفرینی و افزایش مهارت های شغلی در بین دانشجویان همواره علاقه مند و فعال در زمینه برگزاری دوره های کاربردی در موضوعات متعدد بوده و هستند. لذا دانشگاه با همکاری آژانس تبلیغاتی کانگورو و شتابدهنده فارابی تابستان امسال اقدام به برگزاری یک دوره آموزشی ۲ ماهه کرده است که مشابه یک ترم تابستانی در ۱۶ جلسه برای علاقه مندان به این حوزه برگزار می شود.

برگزاری دوره آموزش کاربردی دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه شهید بهشتی با اعطای مدرک رسمی

این دوره از تاریخ ۱۵ مردادماه در دانشگاه شهید بهشتی آغاز خواهد شد. هر هفته دو جلسه ۴ ساعته در روزهای دوشنبه و پنج شنبه منعقد می گردد و مدت این دوره مجموعا ۶۴ ساعت خواهد بود. مدرسین، ۱۶ نفر از افراد شاخص در بین کسب و کارهای اینترنتی موفق کشور و مدیران صنعت تبلیغات و آی تی در ایران هستند. در بین آنان نامهایی نظیر دکتر علیرضا قنادان، مدیرعامل تاکسیرانی تهران، عادل طالبی نایب رئیس انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی، سامان فائق مدیر سابق اول مارکت و بسیاری دیگر از مدیران آژانس های تبلیغاتی مطرح کشور و مدیران کسب و کارها و استارتاپ های موفق دیده می شود.

همچنین برخی از شرکت‌های موفق از جمله دیجی ‌ کالا ، پاکرو و اسنپ تریپ به عنوان حامی این دوره برای کمک به یادگیری عملی شرکت‌کنندگان، تیم‌هایی را از بین دانشجویان این دوره انتخاب و برای اجرای عملی آموزشهای دوره، به آنها فرصت پیاده سازی آموزه های خود را بر روی شرکت‌های شان خواهند داد. در انتهای دوره نیز شرکت‌کنندگان، از طرف دانشگاه بهشتی مدرک معتبر دریافت خواهد کرد و نیز، اسپانسرهای دوره که از شرکت های فعال در زمینه تجارت الکترونیک در کشور هستند تعدادی از شرکت کنندگان دوره را برای استخدام در مجموعه های خود جذب خواهند کرد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از سرفصل‌های دوره روی این لینک کلیک کنید.

ارسال نظر