کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران در دانشگاه تهران برگزار می شود

رسانه کلیک - دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی ایران 13 و 14 اسفند ماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران در دانشگاه تهران برگزار می شود

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ سید امید فاطمی در آستانه برگزاری دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی دانشگاه تهران اعلام کرد: ۱۱۰ مقاله به دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران ارسال شده که ۴۲ مقاله پذیرفته شد، با این وجود ۲۲ مقاله به صورت شفاهی و ۲۰ مقاله به صورت پوستر در کنفرانس ارائه می‌ شود.

وی با اشاره به ذات یادگیری الکترونیکی اظهار داشت: عموما تصور می‌ شود که در یادگیری الکترونیکی یک سایت و ویدیو یا چیزهایی از این دست وجود دارد که افراد مطالب را دریافت می‌ کنند و می‌ آموزند در صورتی که تعریف یادگیری الکترونیکی این نیست.

دبیر علمی کنفرانس یادگیری الکترونیکی تاکید کرد: فلسفه یادگیری الکترونیکی مبتنی‌ بر سه مولفه دانشجو محور، استفاده از فناوری اطلاعات در یادگیری الکترونیکی و اجتماع یادگیری است.

فاطمی یادگیری الکترونیکی را دارای سه خصوصیت انعطاف‌ پذیری در انتخاب سر فصل‌ های آموزشی، انعطاف‌ پذیری در مکان و زمان و فعالیت محور بودن این نوع یادگیری معرفی کرد و تصریح کرد: ۳۲ موسسه دولتی شامل دانشگاه‌ ها و مراکز یادگیری الکترونیکی در این کنفرانس حضور دارند و از نمایه شدن مقالات کنفرانس در سایت IEEE رونمایی خواهد شد. کنفرانس از ۹ تا ۱۴ اسفند برگزار می‌ شود.

ارسال نظر