بستر سازی شهرداری تهران در راستای توسعه و تقویت گردشگری الکترونیک

رسانه کلیک - مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از برنامه ریزی برای ترویج و توسعه گردشگری الکترونیک خبر داد.

بستر سازی شهرداری تهران در راستای توسعه و تقویت گردشگری الکترونیک

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ محمد فرجود مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در بازدید از ستاد نوروزی شهرداری تهران عنوان کرد: الحمدالله علی رغم محدویت زمان و بودجه در تشکیل ستاد، اقدامات مطلوبی و قابل توجهی توسط دوستان و همکارانمان در ستاد گردشگری صورت گرفته و بر روی محورهای اصلی برای خدمات دهی مطلوب به میهمانان نورزی تمرکز شده است.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه ای برای ترویج و توسعه گردشگری الکترونیک از سوی شهرداری وجود دارد؟ اظهار کرد: در حوزه توسعه" گردشگری الکترونیک "برنامه هایی در دستور کار داریم و در این زمینه با معاونت های مختلف بویژه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز جلسات و توافقاتی داشته ایم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران ادامه داد: معاونت فاوای شهرداری تهران در همین راستا و برای پیشبرد اهداف ستاد گردشگری شهرداری، خدمات دهی الکترونیک را از طریق فراهم سازی بستر های ussd، تلفن (سامانه ۱۳۷)، وب سایت و اپلیکیشن موبایلی و غیره اجرایی و دنبال می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: همزمان با شروع اقدامات ستاد گردشگری، زیر ساخت های فاوایی و فنی را آماده و پشتیبانی کردیم و توانستیم در زمان کوتاه به خوبی ایفای نقش کنیم.

فرجود یادآور شد: برای توسعه و تمرکز در حوزه "گردشگری الکترونیک" باید بر روی اولویت ها تمرکز کنیم.

ارسال نظر