دومین اجلاس وب فارسی برگزار شد

رسانه کلیک – دومین اجلاس وب فارسی ۱۲ مرداد ماه در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور سخنران مطرح حوزه امنیت، محتوا و استارت آپ برگزار شد.

دومین اجلاس وب فارسی برگزار شد

به گزارش کلیک ، دومین اجلاس توسعه دهندگان وب فارسی ۱۲ مرداد ماه در سالن شهید قندی در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در پنج محور حیاتی و کلیدی وب فارسی یعنی طراحی و توسعه، کارآفرینی، فناوری‌های مالی (فینتک)، امنیت سایبری و کسب و کارهای اینترنتی با سخنرانی افراد مطرح و سرشناس این حوزه‌ها از جمله آرش میلانی، آیدین نامدار، سجاد بهجتی، احمدرضا نخجوانی، سجاد بهجتی، حامد بیدی و بهروز کمالیان و با حضور اصحاب رسانه و علاقه مندان حوزه وب با اجرای آرش سروری و به همت حمیدرضا همتی، ریاست کانون توسعه دهندگان فضای مجازی با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پلیس فتا برگزار شد.

اجلاس وب فارسی

در ابتدای این مراسم آرش میلانی به عنوان یک فعال حوزه استارت آپی و صاحب یک استارت آپ شناخته شده از روش‌های قانع کردن و عذرخواهی متشران صحبت کرد. در ادامه این مراسم، آیدین نامدار به عنوان مشاور تجاری و رابط کاری بین شرکت‌های پیمانکار پروژه با شرکت‌های اصلی سخنرانی کرد و از مشکلات فریلنسرها در ایران از جمله وضعیت پرداختی پاینن و مشکلات پرداخت حقوق آنها از سوی پیمانکاران و صاحبان پروژه صحبت کرد که بزرگترین دغدغه بسیاری از افرادی است که به صورت پروژه‌ای کار می‌کنند.

در این مراسم احمد رضا نخجوانی، مدیر عامل شرکت شاتل بر روی سن رفت و از رفتار با کارمندان و شیوه‌های ارتباط درست با کارمندان و اعضای یک مجموعه برای بهبود شرایط کاری و افزایش بهره‌وری اشاره داشت. همچنین بهروز کمالیان، پدر هک ایران و رییس گروه امنیتی آشیانه که برترین گروه امنیتی در دنیا شناخته می‌شود در رابطه با افزایش امنیت استارت آپ‌ها صحبت کرد و خاطر نشان کرد که واژه امینت ملموس نیست تا زمانی که امنیت شما به خطر افتاده باشد.

اجلاس وب فارسی

اجلاس وب فارسی

اجلاس وب فارسی

ارسال نظر