چهارمین اجلاس وب فارسی با حضور نخبگان سایبری شروع به کار می کند

رسانه کلیک - چهارمین اجلاس وب فارسی با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور جمعی از مدیران کشوری و لشکری، نخبگان سایبری، توسعه دهندگان فضای مجازی و تجارت الکترونیک سوم آبان‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

چهارمین اجلاس وب فارسی با حضور نخبگان سایبری شروع به کار می کند

حمیدرضا همتی، رئیس اجلاس توسعه دهندگان وب فارسی اظهار داشت: برگزاری این اجلاس در راستای هم افزایی ارتباط بخش خصوصی، بخش دولتی و نهادهای بالادستی است و در آن به معرفی تکنولوژی‌های روز ایران و جهان می‌پردازیم.

وی با اشاره به اینکه چهارمین اجلاس وب فارسی سوم آبان‌ماه سال جاری و در مرکز همایش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، افزود: در این اجلاس، فعالان بخش خصوصی، نخبگان سایبری، توسعه دهندگان فضای مجازی و تجارت الکترونیک و نیز مدیران کشوری و لشکری کشور به تهران می‌آیند.

رئیس اجلاس توسعه دهندگان وب فارسی با بیان اینکه برگزاری این اجلاس بدون حمایت و پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز سازمان فناوری اطلاعات ایران امکان پذیر نبود، عنوان کرد: ایران در سال‌های گذشته در حوزه‌های فناورانه و سایبری توسعه و پیشرفت مضاعفی داشته، در حدی که توانسته یکی از بازوان قدرتمند اقتصادی کشور محسوب شود و دولت را در جهت ایجاد اشتغال و توسعه فردی یاری نماید. بدون شک، این پیشرفت چشمگیر بدون همکاری و همراهی بخش خصوصی و دولتی امکان پذیر نبود.

چهارمین اجلاس وب فارسی

وی با بیان اینکه می‌خواهیم قطب منطقه شویم، اعلام کرد: ما از اولین روزهایی که سنگ بنای این حرکت عظیم را قرار دادیم، بر آن شدیم تا ارتباط بخش خصوصی و نهادهای بالادستی را تنگاتنگ و دوستانه کنیم تا بتوانیم مشکلات و موانع را با مشارکت یکدیگر از میان برداریم، که به لطف خدا و نیز همراهی مدیران دولتی و فعالان بخش خصوصی توانستیم تا حدودی به این مهم دست پیدا کنیم.

همتی ادامه تاکید کرد: کارآفرینی، تجارت الکترونیک، کسب و کارهای اینترنتی، امنیت سایبری و طراحی و توسعه فضای مجازی از محورهای اساسی و بنیادین چهارمین اجلاس وب فارسی هستند که بر آن پافشاری می‌کنیم. بر هیچکس قدرت تجارت الکترونیک و کسب و کارهای اینترنتی پوشیده نیست و به جرات می‌توان گفت کسب و کارهای اینترنتی به حدی در حال پیشرفت و گسترش هستند که گوی رقابت را از دست کسب و کارهای سنتی ربوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در میزان اهمیت امنیت سایبری همین بس که جنگ و مقاومت از فضای واقعی به فضای سایبری منتقل شده و باید خود را آماده میادین مبارزات سخت کنیم، تصریح کرد: در این مراسم با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران از برخی توسعه دهندگان فضای مجازی تقدیر خواهد شد.

رئیس اجلاس توسعه دهندگان وب فارسی یادآور شد: امیدوارم شما فعالان و مدیران عزیز همچون گذشته ما را در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده و تعالی این حوزه نوظهور یاری کنید که بدون شک این اتفاقات اثر بخش بدون همیاری و همکاری شما ممکن نخواهد بود.

شایان ذکر است؛ علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در اجلاس وب فارسی می توانند به وب سایت اجلاس مراجعه کنند یا با شماره ۸۸۳۴۰۹۰۶ کانون توسعه دهندگان فضای مجازی تماس بگیرند.

ارسال نظر