حضور بانوان در لیگ بازی های رایانه ای

رسانه کلیک - بنا بر اطلاعیه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در این دوره بازی‌ها، از بانوان دعوت می‌شود تا در حوزه بازی‌های موبایلی به رقابت بپردازند.

حضور بانوان در لیگ بازی های رایانه ای

بنابر گفته‌های روابط عمومی این بنیاد، در سال ۱۳۹۴ حدود ۲۳ میلیون گیمر در کشور بودند که از این میان، بانوان ۳۷ درصد این رقم را به خود اختصاص داده بودند. حال، با توجه به اینکه بانوان بیشتر از پلتفورم های هوشمند در بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌کردند، در این دوره از بازی‌ها از این عزیزان دعوت شده تا در حوزه بازی‌های موبایل به رقابت بپردازند.

گفتنی است، ثبت‌نام این دوره از بازی‌ها از ۲۳ مرداد آغاز شده و تا ۵ شهریور ادامه دارد. تاریخ برگزاری لیگ هم از ۱۳ تا ۲۳ شهریورماه و به میزبانی برج میلاد برگزار می‌شود.

جوایز ارزنده‌ای به ارزش ۱ میلیارد ریال برای این دوره بازی‌ها در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است این بازی‌ها به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، برج میلاد تهران و شرکت مکعب، نماینده جام جهانی این بازی‌ها برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس evand.com/events/igl2017 و جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.cgame.ir مراجعه فرمایند.

ارسال نظر