ضرورت همکاری اسنپ باکس و الو پیک با شرکت پست ایران

رسانه کلیک – مدیر عامل شرکت پست ایران از لزوم همکاری اسنپ باکس و الو پیک به عنوان بزرگترین سیستم‌های حمل و نقل کالا به صورت اینترنتی با شرکت ملی پست ایران خبر داد.

ضرورت همکاری اسنپ باکس و الو پیک با شرکت پست ایران

به گزارش کلیک ، حسین مهری، مدیر عامل شرکت پست ایران در حاشیه مراسم سالروز ملی شدن شرکت پست ایران و در گفتگو با خبرنگار کلیک همکاری اسنپ باکس و الو پیک را به عنوان سیستم‌های حمل و نقل مرسولات به صورت اینترنتی ضروری خواند و گفت: شرکت‌های اینترنتی فعال در حوزه پست و حمل کالا به صورت درون شهری و برون شهری مانند اسنپ باکس، الو پیک و اوبار فعلا می‌توانند بدون هیچ مشکلی تا یک سال آینده به کار خود ادامه دهند اما این شرکت‌ها از سال آینده باید با شرکت پست ایران یا اپراتور پستی همکاری داشته باشند و در غیر این صورت با آن‌ها برخورد خواهیم داشت.

حسین مهری در پاسخ به شایعات اخیر منتشر شده مبنی بر حمل و نقل قاچاق کالا از سوی شرکت پست ایران عنوان کرد: شرکت پست ایران به هیچ عنوان کالای قاچاق را حمل نمی‌کند و تمامی کالاها چک می‌شوند، این اخبار منتشر شده مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط شرکت پست ایران کاملا کذب بوده و هیچ اساسی ندارد.

مدیر عامل شرکت پست ایران در رابطه با حمایت شرکت پست ایران از استارت آپ‌ها و کسب و کارهای نوپا بیان کرد: همانطور که ما در نمایشگاه بین المللی الکامپ نوید همکاری و حمایت گسترده از استارت آپ‌‍‌ها را داده بودیم، تا یک ماه آینده شرکت‌های نوپا و اینترنتی در حوزه حمل و نقل کالا و برخی دیگر شرکت‌ها را در مکانی متعلق به شرکت پست ایران جمع آوری خواهیم کرد که امیدواریم این فراخوان تا یک ماه آینده انجام شود.

وی در پایان در رابطه با عدم استفاده از پهبادهای ساخته شده توسط دانشگاه برق و کامپیوتر شرکت پست ایران برای ارسال مرسولات پستی یادآور شد: پهبادهای ساخته شده توسط دانشگاه برق و کامپیوتر شرکت پست ایران کیفیت بسیار خوبی داشتند اما به دلیل کامل‌تر بودن و قدرت بیشتر پهبادهای ساخته شده توسط پژوهشگاه فضایی ایران که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارند، ما از پهبادهای پژوهشگاه فضایی ایران استفاده می‌کنیم. پهبادهای ساخته شده توانایی حمل بار تا ۵ کیلوگرم را دارند و به دلیل مشکلاتی فعلا نتوانستیم مجوز آزمایش آن را در شهر تهران به دست آوریم اما پهباد پستی را به زودی در کیش و بندرعباس مورد آزمایش قرار خواهیم داد.

ارسال نظر