سه شاهین طلایی تبلیغات ایران برای همراه اول

رسانه کلیک - همراه اول سه تندیس شاهین طلایی در بخش های تبلیغات حمایتی، ترویج فروش و مسؤلیت های اجتماعی سومین جشنواره تبلیغات ایران را از آن خود کرد.

سه شاهین طلایی تبلیغات ایران برای همراه اول

به گزارش کلیک به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران؛ مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران، با رویکرد «ملی» و به عنوان بزرگترین رویداد رقابتی تبلیغاتی کشور، عصر روز دوشنبه ۱۴ اسفند با حضور محمد باقر نوبخت معاون رییس‌ جمهور، رییس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت، محمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد حیدری مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اساتید دانشگاه و فعالان حوزه تبلیغات در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

دکتر نوبخت در این همایش ضمن اشاره به اهمیت تبلیغات، عنوان کرد: امروزه همه کشورها بر اساس مفهوم توسعه یافتگی تعریف می شوند و هر کشوری که توسعه یافته تر باشد، جایگاه بالاتری هم دارد.

سخنگوی دولت با اشاره به هدف چشم انداز ۲۰ ساله (افق۱۴۰۴) در راستای کسب جایگاه اول منطقه، اظهار داشت: این موضوع یک انتخاب نیست، یک الزام است و با توجه به شایستگی های علم و فناوری ایران، باید از همه ظرفیت ها برای رسیدن به آن استفاده کرد و دولت تبلیغات را از این جهت که ظرفیت های ملی را نشان می دهد، ارج می نهد.

همراه اول در این جشواره تندیس شاهین طلایی بخش «تبلیغات حمایتی» برای حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی، شاهین طلایی بخش ترویج فروش برای سه اثر (فرمول یک، دور دوستاتو خط بکش، اپلیکیشن همراه من) و شاهین طلایی بخش «مسؤولیت های اجتماعی» را کسب کرد.

جشنواره تبلیغات ایران بزرگ‌ ترین رویداد رقابتی تبلیغات ایران است که مأموریت خود را داوری در خصوص فعالیت ‌های تبلیغاتی کشور بر پایه استانداردهای علمی قرار داده و در شاخه های فعالیت اسپانسرینگ (حمایت مالی)، فعالیت های ترویج فروش، تبلیغات مستقیم و فروشندگی شخصی، اشخاص حقیقی، دیداری و شنیداری شامل رادیویی، فیلم تبلیغاتی فرهنگی، فیلم تبلیغاتی صنعتی، تیزر تلویزیونی فرهنگی، انیمیشن تلویزیونی، تیزر تلویزیونی (تجاری)، شاخه تبلیغات چاپی و معماری تبلیغاتی و شاخه طراحی برند و برندینگ برگزار می شود.

ارسال نظر