کد دستوری استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول

بسیاری از کاربران اینترنت موبایل تنها با فعالسازی اینترنت داده خود، از آن استفاده می کنند اما اطلاع دقیقی از میزان مصرف و باقیمانده نت خود ندارند؛ در ادامه این مطلب به روش استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول از طریق کد دستوری می پردازیم.

کد دستوری استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول

روش‌های استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول

برای استعلام باقیمانده حجم اینترنت و یا بسته ای که مورد استفاده است، 3 روش وجود دارد که هم در سیم کارت ها دائمی و هم در سیم کارتهای اعتباری همراه اول، قابل استفاده است.

کد دستوری استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول

راحت‌ترین راه استعلام اینترنت شماره‌گیری کدهای دستوری #320*10* و #1*100* است. اگر از مشترکین اعتباری هستید، می‌­توانید علاوه‌بر کدهای دستوری بالا با شماره‌گیری کد‌های #11*140* و #121*10* و هم‌چنین تلفن گویای 444 از باقی‌مانده اینترنت خودتان باخبر شوید.

مراجعه به سایت همراه اول

مسیر دوم استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول مراجعه به سایت همراه اول است. برای این کار باید حتما در سایت عضو شوید. اگر هنوز عضو نشدید، سریعاً یک حساب کاربری بسازید و اگر قبلاً عضو شدید شماره تلفن و رمز عبورتان را وارد کنید تا وارد پنل شخصی شوید. حالا در بالای صفحه می‌توانید مطابق تصویر زیر باقیمانده اینترنت را ببینید.

استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول با ارسال پیامک

باقیمانده اینترنت با پیامکآخرین و ساده‌ترین روش برای اطلاع از باقیمانده اینترنت ارسال عدد صفر در قالب پیامک به شماره 8080 است. بعد از ارسال این پیامک بین دو تا سه دقیقه، از طرف اپراتور پیامکی که حاوی اطلاعات بسته شما باشد، برایتان ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید | لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول و ایرانسل

ارسال نظر